English

در راستای تنظیم بازار و حمایت از کشاورزان:

خرید توافقی پیاز در هرمزگان آغاز شد

مدیرعامل اتحادیه تعاونی روستایی خلیج فارس هرمزگان گفت: در راستای اجرای تنظیم بازار و حمایت از کشاورزان پیازکار، خرید توافقی این محصول در مناطق هشتبندی میناب و جغین رودان توسط شبکه تعاون روستایی آغاز شد.

خرید توافقی پیاز در هرمزگان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سجاد مهدیانفر مدیرعامل اتحادیه تعاونی روستایی خلیج فارس هرمزگان روزشنبه در بازدید از مراکز خرید پیاز در استان بدون اشاره به قیمت خرید این محصول از کشاورزان اظهار کرد: با توجه به قیمت بالای این محصول اتحادیه شرکت های تعاونی‌ روستایی خلیج فارس با نظارت مدیریت تعاون روستایی استان هرمزگان از هفته گذشته اقدام به خرید توافقی ۱۰۰ تُن پیاز به صورت مستقیم از این کشاورزان کرده است.

وی بیان کرد: این میزان خرید در قالب ۱۰ محموله به مقاصد تعیین شده ارسال و خرید از کشاورزان همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی روستایی خلیج فارس هرمزگان اظهار کرد: خرید توافقی پیاز و فروش این محصول در استان هرمزگان به منظور حمایت از مصرف کننده و تولید کننده اجرا می‌شود.

افزایش قیمت پیاز در چند هفته گذشته که در بازار به بالای ۲۰ هزار تومان رسید، موجب ایجاد نگرانی‌هایی شده بود که به نظر می‌رسد با آغاز برداشت پیاز و ورود این محصول به بازار و مدیریت عرضه و جلوگیری از صادرات بی‌رویه این قیمت شکسته شود اما می‌طلبد تعاون روستایی و نهادهای دخیل در قیمت‌گذاری، به موضوع مهم قیمتِ تمام شده محصول برای کشاورزان توجه داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه