English

فرماندار سیروان:

عشایر سیروان در میمک مورد توجه قرار می گیرند

فرماندار سیروان گفت: عشایر این شهرستان در منطقه میمک در زمینه کمبود علوفه دامی و آرد سهمیه ای مورد توجه ویژه ای قرار می گیرند.

عشایر سیروان در میمک مورد توجه قرار می گیرند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، علیرضا رئیسی در حاشیه یادواره شهدای فتح میمک و در دیدار با جمعی از عشایر مرزی سیروان در این منطقه، با بیان اینکه دولت به مشکلات جامعه عشایری توجه می کند، افزود: بخشی از مشکلات و کمبودهای علوفه دامی آنان توسط امور عشایری برطرف می شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از اصلی ترین اولویت ها رفع نیاز و احتیاجات عشایر منطقه است،اظهار داشت: به منظور رفع بخشی از مشکلات آنان تعداد 70 کیسه آرد خارج از سهمیه و تعدادی آب معدنی توزیع شد.

فرماندار سیروان با اشاره به اینکه در آینده نزدیک تیم دامپزشکی برای معاینات دام های عشایر به منطقه اعزام می شوند،خاطرنشان کرد: با اعزام تیم دامپزشکی، ضمن معاینه احشام آنان، داروهای دامی مورد نیاز نیز در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان سیروان با بیان اینکه تعدادی از عشایر منطقه از ایل غیور خزل و از فاتحان میمک هستند، گفت: عشایر منطقه در زمان دفاع مقدس از انقلاب و آرمان های نظام دفاع کردند و امروز بایستی مسئولان در زمینه های مختلف به آنان توجه کنند.

رئیسی به کلام حضرت امام(ره) که فرمودند عشایر ذخایر انقلاب اند،اشاره کرد و گفت:در طول بیش از چهار دهه؛عشایر به زیبایی هرچه تمام تر دین خود را به انقلاب، نظام و کشور ادا کرده اند و در این راستا عشایر ایلامی همواره مرزداران قابل اعتمادی برای ایران اسلامی بوده اند.

وی به نقش مهم عشایر در حوزه اقتصادی اشاره کرد و افزود: امروز بخش قابل توجهی از گوشت قرمز، لبنیات و دیگر محصولات دامی به وسیله عشایر زحمت کش تولید می شود و می بایست این مهم بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی در پایان از مدیرکل غله و امور عشایری استان بدلیل خدمات رسانی به عشایر منطقه قدردانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه