English

در سفر رییس جمهور و هیات دولت به یزد اعلام شد:

بیمارستان اشکذر سال آینده به بهره برداری می رسد

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: با حمایت های وزارت بهداشت و تخصیص ارز، بیمارستان اشکذر سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

بیمارستان اشکذر سال آینده به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، یونس پناهی در بازدید از پروژه خیری بیمارستان حضرت زینب شهرستان اشکذر گفت: خوشبختانه ساخت این بیمارستان از نظر ساختاری و فیزیکی رشد خیلی خوبی دارد و تا پایان سال ساختمان بیمارستان تکمیل می شود.

وی ادامه داد: با حمایت های وزارت بهداشت و تخصیص ارز، تجهیزات تخصصی و درمانی تهیه و بیمارستان سال اینده به بهره برداری خواهد رسید.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اشاره به فضای فیزیکی مناسب بیمارستان افزود:  با بهره برداری از این بیمارستان و انجام روش های درمانی جدید، موجب کاهش بار بیماری و افزایش کیفیت سلامت  مردم منطقه می شود.

دکتر پناهی ضمن قدردانی از خیر پروژه گفت: همت و پشتکار و اقدام ارزشمند خیر محترم، حاج آقا فضل الله شکاری در ساخت بیمارستان حضرت زینب (س) که امروز بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد شایسته تقدیر است.

در این بازدید همچنین سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد اظهار داشت: بیمارستان خیری حضرت زینب(س) شهرستان اشکذر در زیربنای 13 هزار متر مربع ، در چهار طبقه و دارای 157 تخت است.

دکتر خطیبی با اشاره به پیشرفت 93 درصدی این مجموعه افزود: تاکنون برای ساخت این بیمارستان  از سوی خیر پروژه 85 میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: همچنین 65 میلیارد تومان هم از منابع دانشگاه  برای ساخت بیمارستان هزینه شده است و برای تکمیل و بهره برداری از این بیمارستان نیازمند حمایت های وزارت بهداشت و تخصیص ارز است.

گفتنی است ساخت بیمارستان حضرت زینب (س) شهرستان اشکذر از سال 95 اغاز شده و شامل بخش های اورژانس، مراقبت های ویژه، دیالیز، ، فیزیوتراپی، جراحی، اطفال، اتاق عمل، مراقبت ویژه نوزادان و ... است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه