English

دیدار مردمی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در حسینیه امیرچقماق یزد

حضور امروز مردم یزد نماد حمایت از انقلاب و خون شهدا است/ مشکل مسکن مردم یزد را رفع خواهیم کرد

دیدار مردمی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در حسینیه امیرچقماق یزد با حضور پر شور مردم همراه بود و رییس جمهور در سخنرانی خود به عزت زن ایرانی و پیشرفت های بانوان در جامعه دینی و مذهبی ایران اشاره و به پروژه های مهم در حال افتتاح و مشکلات مردم به ویژه در حوزه مسکن و اشتغال پرداخت.

حضور امروز مردم یزد نماد حمایت از انقلاب و خون شهدا است/ مشکل مسکن مردم یزد را رفع خواهیم کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج یزد، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور ایران در سفر دوم دولت سیزدهم به استان یزد در دیدار مردمی با حضور در حسینیه امیرچقماق، گفت: زنان در جامعه ایران دارای شئونات سیاسی و اقتصادی و اجتماعی هستند و در کنار مردان به مردم خدمت‌رسانی می کنند و افتخار جامعه‌ ایران و همه جوامع هستند که با حفظ شئونات دینی بر سکوهای موفقیت ایستادند و نام آور شدند.

وی افزود: زنان ایران هم در دفاع مقدس و هم در حوزه های علمی و آموزشی و اجتماعی خوش درخشیدند.

حجت الاسلام رئیسی گفت: امروز طرح آبرسانی خلیج فارس به فلات مرکزی و یزد که سالها مردم یزد انتظار آن را داشتند رقم خورد که تا ۳ سال آینده پایان می پذیرد و انتظار داریم با تامین اعتبارات سریعتر بهره‌برداری شود.

 

رییس جمهور + یزد

رییس جمهور ضمن تشکر از حضور مردم یزد در استقبال از وی در محل حسینیه امیرچقماق یزد، این حضور را نماد حمایت از انقلاب و پاسداشت خون شهدا دانست.

وی با اشاره به اینکه درخواست های مردم را می دانم، با قول اینکه مشکل مردم یزد در حوزه مسکن را رفع می کنیم، گفت: مسکن مشکل جدی و نیاز ضروری و دغدغه مردم است، همت و زمین کافی در یزد وجود دارد و امروز هم طرح های مسکن را در یزد افتتاح می کنیم.

 

فعالیت معدنی و صنعتی عامل شکوفایی یزد

حجت‌الاسلام رئیسی، گفت: به دلیل روحیه فعالیت، در یزد کمتر شاهد مشکل اشتغال هستیم و در نظر داریم فعالیت صنعتی و معدنی که باعث شکوفایی یزد است را توسعه دهیم و آمار بیکاری را به حداقل برسانیم تا دختر و پسر یزدی دچار بیکاری نشوند.

حجت الاسلام رییسی جنگ امروز را جنگ اراده ها دانست و افزود: علی رغم فشار دشمن رشد کشور راه خود را ادامه می دهد و علی رغم توطئه ها این قطار حرکت پیشرفت کشور در حال حرکت است.

وی با اشاره به اینکه دشمن نمیخواست صنعت، دانش  و صادرات نفت ما پویا و فعال باشد، افزود: عده ای قصد دارند قطار پیشرفت را کند جلوه دهند ولی حتما شتاب قطار پیشرفت افزایش خواهد یافت و آینده را بسیار درخشان می بینیم.

 

مشارکت مردم زمینه همه پیشرفت ها

رییسی با بیان اینکه هر پیشرفتی ایجاد شد با مشارکت‌ مردم بود، درباره اغتشاشات اخیر از زبان رهبر انقلاب، گفت: رهبر علت اغتشاشات و دشمنی ها و برهم زدن نظم اجتماعی از سوی دشمنان را پیشرفت ایران اعلام کردند و گفتند ملت ایران ایستادگی خواهد کرد.

 

کشور ایران باید در کالاهای اساسی خودکفا باشد

رییس جمهور با بیان اینکه مسائل معیشتی و اقتصادی از مهمترین مسائل است، افزود:  وظیفه دولتمردان به عنوان نوکران مردم، است که این موضوع را در اولویت قرار دهند تا کشور در کالاهای اساسی خودکفا باشد و محتاج بیگانگان نباشیم و عزت کشور حفظ شود و در حال گام برداشتن در این مسیر هستیم.

وی به بزرگان هنر و عالمان استان یزد مانند آیت الله حائری یزدی و ...اشاره کرد و گفت: بزرگان یزدی افتخار یزد و کشور و جهان اسلام هستند و برای من افتخار است که نوکر مردم یزد باشم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه