English

رییس جمهور روحیه فعالیت جهادی در مردم یزد را تحسین کرد/ خط پدافندی انتقال آب یزد نتیجه فعالیت و روحیه جهادی است

رئیس جمهور در دومین سفر خود به استان یزد ۱۶ پروژه وزارت نیرو را افتتاح کرد و این ۱۶ پروژه را حاصل فعالیت جهادی و نیاز ضروری برای زندگی در یزد دانست.

رییس جمهور روحیه فعالیت جهادی در مردم یزد را تحسین کرد/ خط پدافندی انتقال آب یزد نتیجه فعالیت و روحیه جهادی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج یزد، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رییس دولت سیزدهم در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه آبرسانی از خلیج فارس به استان های مرکزی ایران و افتتاح همزمان ۱۶ پروژه صنعتی آب و برق در استان یزد، گفت: ۱۶ طرح وزارت نیرو که امروز در یزد افتتاح می شود برای زندگی مردم در این خطه ضروری است.

رییس جمهور گفت: شکوه این مراسم در این سردی هوا این است که کارگران و مدیران و مسئولان در حال رفع مشکل مردم هستند و خط پشتیبانی آب شرب یزد نتیجه اقدامات جهادی مدیران و وزارت نیرو است که کار ۱۸ ماه را با سرعت در ۵ ماه به ثمر رساندند.

سید ابراهیم رییسی اظهارداشت: با شعار ما می توانیم، دولت سیزدهم دولت اقدامات بزرگ است و ظرفیت های بزرگی هم در کشور داریم که باید با فعالیت جهادی به نتیجه برسد.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش کرد ما را در فشار حداکثری قرار دهد ولی موفق نشده و این گفته ی خود دشمن است، افزود: تمام پروژه هایی که امروز افتتاح می شود جلوه اراده است که می‌خواهد ثابت کند ما متوقف نمی شویم و دنبال رفاه برای مردم ایران هستیم.

 

احداث ۶ آب شیرین کن در دستور کار است

رییس جمهور خطاب به مسئولان، با تاکید بر اینکه مردم ایران صبور و سختکوش هستند، گفت: ماخرسندیم به خرسندی مردم استان های مرکزی کشور با رفع مشکل آب و باید هر چه سریعتر خطوط انتقال آب به بهره‌برداری برسد.

حجت الاسلام رییسی بیان کرد: ۶ آب شیرین کن در دستور کار وزارت نیرو است و این نشان می دهد دسترسی به خلیج فارس امکانی است که خداوند در اختیار ما قرار داده و باید با صرفه جویی درست استفاده کنیم.

 

تاکید رئیس جمهور به اصلاح الگوی مصرف

وی بر اصلاح الگوی مصرف تاکید کرد و گفت: میزان مصرف گاز در ایران در قیاس با دیگر کشور ها نشان می دهد که به اصلاح الگوی مصرف باید بیشتر توجه کنیم‌.

رییس جمهور، استان یزد را استان فعالیت های دانش بنیان و کشاورزی با سبک نوین دانست و روحیه کار و فعالیت در استان یزد را تحسین کرد.

 

بیشتر بخوانید:

ورود رئیس جمهور در دومین سفر خود به استان یزد / اعلام برنامه های سفر

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه