English

در ۹ ماهه نخست سال ثبت شد؛

رشد ۵۷ درصدی تحویل سوخت دوم به نیروگاه های فارس

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، از رشد ۵۷ درصدی تحویل سوخت دوم به نیروگاه‌های استان در ۹ ماه گذشته امسال خبر داد.

رشد ۵۷ درصدی تحویل سوخت دوم به نیروگاه های فارس

به گزارش خبرگزاری موج فارس، اسداله طاهری مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، از ارسال ۴۸۸ میلیون لیتر سوخت دوم در ۹ ماه گذشته سال جاری به نیروگاه‌های استان خبر داد و گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته این روند بدون وفقه تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

طاهری، با بیان این که سوخت رسانی به نیروگاه از ابتدای سال آغاز و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا قبل از شروع سرما به ذخیره‌سازی حداکثری رسیده اند افزود: بطور میانگین روزانه ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر نفت گاز به چهار نیروگاه کازرون، جهرم، بی او تی و حافظ استان، بارگیری وتحویل شده است.

طاهری، گفت: بیشترین سوخت تحویلی به نیروگاه‌ها مربوط به آذر ماه با ۶۷ میلون و ۳۰۰ هزارلیتر وکمترین میزان سوخت ارسالی در فروردین ماه سال جاری با ۴۳ میلیون لیترصورت گرفته است.

این مقام مسئول، مبادی عمده سوخت ارسالی به نیروگاه‌های ذکرشده را استان‌های خوزستان وهرمزگان بیان و اظهارکرد: در ۹ ماه گذشته امسال بیش از ۴۸۸ میلیون نفت گاز بعنوان سوخت دوم تحویل شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۷ درصد رشد داشته و افت فشار گاز در پی افزایش سرما و پایداری هوای سرد از جمله عوامل این افزایش مصرف است.

وی انجام بازدید‌های مشترک با سازمان‌های ذیربط و استفاده حداکثری ازظرفیت‌های حمل ونقل فرآورده‌های نفتی را ازجمله اقدامات موثر منطقه برای تامین به موقع سوخت نیروگاه‌ها و کارخانجات سیمان استان برشمرد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه