English

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کردستان خبر داد؛

انجام عمل جراحی رایگان چشم برای ۴۰ بیمار نیازمند کردستانی

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کردستان گفت: چشم پزشکان جهادگر کردستانی در اقدامی خیرخواهانه اقدام به انجام عمل جراحی آب مروارید برای ۴۰ بیمار نیازمند در استان کردند.

انجام عمل جراحی رایگان چشم برای ۴۰ بیمار نیازمند کردستانی

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، سپاه بیت المقدس کردستان، سرهنگ خلیل جوزی اظهار کرد: در حال حاضر سه هزار و ۵۰۰ نفر از کادر بهداشتی و درمانی کردستان شامل پزشک، پرستار، ماما، دارویار، بهیار و بهورز عضو بسیج جامعه پزشکی استان هستند.

وی افزود: همزمان با هفته بسیج، فراخوان انجام جراحی چشم (آب مروارید) اعلام شد که ۲۵۰ نفر به مراکز درمانی مراجعه کردند و بعد از غربالگری و معاینات اولیه، ۴۰ نفر برای دریافت خدمات جراحی چشم انتخاب شدند.

جوری خاطرنشان کرد: در این مدت لوازم مورد نیاز از جمله لنز برای انجام جراحی آب مروارید این افراد خریداری شد.

وی افزود: در مدت چهار روز این ۴۰ نفر در مراکز درمانی، مورد جراحی قرار گرفتند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کردستان اظهار داشت: این نهاد ظرفیت بسیار خوبی برای طرح مردم یاری و ارائه خدمت به اقشار محروم و مستضعف جامعه است و این طرح‌ها ادامه خواهد داشت.

جوزی افزود: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به روستاییان محروم و مناطق حاشیه نشین شهرها یکی از تأثیرگذارترین طرح‌های محرومیت‌زدایی و کمک به مردم بی‌بضاعت است که هر ساله به مناسبت‌های مختلف انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این طرح‌ها به صورت داوطلبانه و با همکاری و مشارکت پزشکان متخصص و تیم‌های بهداشتی و درمانی اجرا می‌شود و هر سال با استقبال بیشتر اعضای بسیج جامعه پزشکی همراه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه