English

آیین تودیع و معارفه رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان / احمد محتشمی سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد شد

استاندار یزد در آیین تودیع و معارفه سرپرست جدید دانشگاه فنی و حرفه ای استان گفت: دانشگاه فنی و حرفه ای در کارآفرینی بی مانند است.

آیین تودیع و معارفه رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان / احمد محتشمی سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج یزد، مهران فاطمی استاندار یزد در آیین تودیع و معارفه سرپرست جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان، به تجربیات و فعالیت های گذشته دکتر احمد محتشمی سرپرست جدید این دانشگاه از جمله، حافظ کل قرآن کریم، ریاست کنفدراسیون ژیمناستیک غرب آسیا و استادی دانشجویان نخبه دانشگاه صنعتی شریف اشاره کرد.

 

نقش بی مانند دانشگاه فنی و حرفه‌ای در کارآفرینی

وی در خصوص اهمیت دانشگاه های فنی و حرفه ای، افزود: شاید برجسته ترین ویژگی این دانشگاه که وجه برتری به آن می دهد این است که هیچ فارغ‌التحصیل بیکاری ندارد و نقش این دانشگاه در کارآفرینی بسیار بی بدیل است.

استاندار یزد گفت: شورای برنامه ریزی و توسعه استان در تعامل با این دانشگاه توسعه و فعالیت های نرم افزاری، کارگاهی و پژوهشی و همه مسائل دانشگاه همکاری و حمایت خواهد داشت.

 

فرسودگی ساختمان ها و تجهیزات دانشگاه و دانشکده های فنی و حرفه‌ای یزد

داوود عندلیب رییس سابق دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد در جلسه تودیع و معارفه رییس این دانشگاه که با حضور مهران فاطمی استاندار یزد برگزار شد، گفت: دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد در امور حقوقی مشکلات زیادی داشت که با تلاش های انجام شده در دانشکده فنی و حرفه‌ای امام علی (ع) ۶ پرونده حقوقی بسته شد همچنین ارتباط با موقوفه اتفاق مثبتی بود چون برای ۳ سال آینده تمدید قرارداد موقوفه انجام شد.

عندلیب در خصوص حمایت از منافع دانشگاه فنی و حرفه ای استان، اظهارداشت: ۱۵۰۰متر در آموزشکده فنی و حرفه ای حضرت رقیه (س) آزادسازی شد و از منافع دانشگاه فنی و حرفه ای دفاع کردیم.

وی گفت: بودجه بسیار اندک دانشگاه فنی و حرفه ای استان بسیار دانشگاه را دچار خسارت می کرد در عین حال در بحث عمرانی به علت فرسوده بودن ساختمان های دانشگاه، ۳۰ میلیارد تومان فعالیت تعمیراتی طی ۲ سال انجام شد همچنین اقلام تجهیزاتی کارگاه ها و آزمایشگاه ها تا ۱۵ میلیارد تومان تامین شد ولی به علت فرسودگی به کمک استان برای تعمیر و تجهیز بیشتر نیاز داریم.

عندلیب بیان کرد: بودجه جاری دانشگاه به قدری اندک بود که از ۳ میلیارد در سال ۹۹ به ۶ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ رسید.

عندلیب گفت: طی ۲ سال گذشته بدهی کلان دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد به شرکت های دارای نیروهای شرکتی پرداخت شد و با توجه به اینکه بخش عمده زحمات بر دوش نیروهای زحمتکش شرکتی بود نیروهای شرکتی دانشگاه فنی و حرفه‌ای قراردادی  شدند و بار هزینه ای دانشگاه هم کاهش یافت‌.

بر اساس این گزارش: در این مراسم که حکم سرپرستی محتشمی خوانده شد، داود عندلیب اردکانی به عنوان دبیر کمیسیون بهره وری دانشگاه فنی و حرفه ای کشور منصوب گردید و دکتر احمد محتشمی به عنوان سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای واحد استان یزد منصوب شد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه