English

استاندار کردستان ؛

تلاش برای تبدیل کردستان به پاک‌ترین استان کشور در موضوع اعتیاد

استاندار کردستان یکی از موثرترین راه‌های جلوگیری از برگشت افراد بهبوده یافته به بلای اعتیاد را کسب و فراگیری مهارت عنوان کرد.

تلاش برای تبدیل کردستان به پاک‌ترین استان کشور در موضوع اعتیاد

به گزارش خبر گزاری موج کردستان، اسماعیل زارعی کوشا در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و در بازدید از مرکز  ترک  اعتیاد در بهاران سنندج گفت: باید تلاش کنیم که با ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارت آموزی به معتادان، راه برگشت آنان به اعتیاد را سد و انگیزه تلاش و زندگی را در میان این افراد تقویت کنیم.

وی با با ابراز خشنودی از احداث مرکز ماده ۱۶ در سنندج که برای درمان ، بهبودی ونگهداری معتادان ایجاد شده است، افزود:ظرفیت بسیار مناسبی در مرکز استان ایجاد شده و در فاز بعدی باید زنجیره تکمیلی این مجموعه را که به امر مهارت آموزی اختصاص دارد فعال کنیم.

زارعی کوشا ضمن تقدیر از همکاری دستگاه‌های مختلف و همت شهرداری سنندج در احداث این مرکز بر استفاده از ظرفیت کامل این مجموعه تاکید کرد و گفت:احداث مرکز ماده ۱۶ علاوه بر اینکه خدمتی ماندگار و موفق در جهت رفع یک معضل اجتماعی به شمار می‌رود نمونه‌ای از همدلی و همکاری میان دستگاه‌ها است.

استاندار کردستان با بیان اینکه مجموعه مرکز ترک اعتیاد سنندج تا سه برابر قابل افزایش است، عنوان کرد:با راه اندازی این مرکز دیگر نباید شاهد حضور هیچ معتاد متجاهری در سطح شهرهای استان باشیم و همه همت خود را باید به کار بگیریم تا کردستان را تبدیل به پاکترین استان کشور کنیم.

زارعی کوشا همچنین بر اطلاع رسانی برای جذب و استفاده از ظرفیت خیرین برای بالابردن کیفیت خدمات قابل ارائه در این مرکز  و بر تشکیل کمیته ماده ۱۶ به قید فوریت تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه