English

استاندار فارس مطرح کرد؛

ضرورت وجود مشاور امور نخبگان در دستگاه های اجرایی

محمد هادی ایمانیه گفت: دستگاه‌های اجرایی نسبت به تشکیل شورای مشورتی نخبگان در سازمان های استان اقدام نمایند.

ضرورت وجود مشاور امور نخبگان در دستگاه های اجرایی

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در شورای علمی بنیاد نخبگان، بر لزوم توجه به مسائل فرهنگی، آموزشی، فرهنگی و اعتقادی، گفت: جلسات مربوط به این مباحث بصورت هفتگی تشکیل دهید.

استاندار فارس با تاکید بر لزوم جلوگیری از موازی کاری ها، اظهار داشت: شوراها و مجامع گوناگونی برای حمایت از نخبگان تشکیل شده است؛ لذا می بایست مکانیسمی، تعریف شود تا علاوه بر ایجاد هم افزایی، از انجام کارهای پراکنده نیز جلوگیری شود.

ایمانیه افزود: جلسات این شورا باید خروجی مناسب و عملیاتی داشته باشد. موارد ابتدا در دبیرخانه مطرح و پس از بررسی، در این شورا تصمیم گیری شود و همچنین نحوه اجرای مصوبات رصد گردد.

وی بنیاد نخبگان و مجمع خیرین نخبه پرور استان را مامور کرد، تا با هماهنگی مسئولین دستگاه‌های اجرایی نسبت به تشکیل شورای مشورتی نخبگان در سازمان های استان اقدام نمایند.

وی ادامه داد: علاوه بر تشکیل این شورا، روسای سازمان ها شایسته است یک مشاور در امور نخبگان داشته باشند.

نماینده عالی دولت در فارس با اشاره به دو طرح شهاب و خانه های خلاق، اظهار داشت: آمادگی دارم در کنار شما به این طرح ها کمک کنم؛ منتهی سفارش ما در ابتدا توجه به کیفیت است.

دستور استاندار فارس نسبت به حل مشکلات فاز دو مجتمع بازرگانان شهر شیراز

محمدهادی ایمانیه همچنین به منظور حل مشکلات فاز دو مجتمع بازرگانان شهر شیراز، از این منطقه بازدید کرد.

ایمانیه در بازدید از فاز دو مجتمع بازرگانان در جمع کسبه گفت: وظیفه خود دانستم در اینجا حاضر شوم تا مشکل شما را حل کنیم.

استاندار فارس پس از شنیدن مشکلات کسبه محل؛ شهرداری شیراز، اداره کل راه و شهرسازی، آبفای شیراز، شرکت توزیع برق و اداره گاز را مسئول رسیدگی به مشکلات کرد.

نماینده عالی دولت در فارس اظهار داشت: مدیر آبفای استان متعهد شده است، بلافاصله پس از درخواست شما مبنی بر خرید انشعاب و پرداخت هزینه، نسبت به لوله گذاری خطوط آب اقدام نماید.

وی با اشاره به اینکه این مکان نیازمند زیرسازی و آسفالت می باشد، اظهار داشت: پس از لوله گذاری و تکمیل زیرسازی، شهرداری شیراز نسبت به آسفالت در مدت یک هفته اقدام خواهد کرد.

استاندار فارس با بیان اینکه تا پایان دی ماه تعیین مسیر خطوط گاز توسط شهرداری انجام می شود، افزود: شرکت گاز متعهد شده است تا قبل از پایان سال کار گازرسانی به این محل اتمام شود.

وی در خصوص تامین برق گفت: بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان هزینه برق رسانی به این محل برآورد شده است، که با هماهنگی شرکت برق منطقه ای فارس و شرکت توزیع برق شیراز و پس از تامین اعتبار از سوی مالکان نسبت به تامین برق منطقه اقدام خواهد شد.

استاندار فارس تصریح کرد: درصورتی که مالکان نسبت به تامین وجه با مشکل مواجه شدند از طریق اختصاص وام بانکی و تقسیط مبلغ پرداختی به شرکت برق نسبت به رفع مشکل آنان اقدام خواهیم کرد.

ایمانیه در انتها اظهار کرد: زمینی که در این منطقه در اختیار راه و شهرسازی قرار گرفته به منظور کاربری فرهنگی به مجموعه بازمی گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه