English

استاندار فارس اعلام کرد؛

آمادگی مدیریت استان برای حل مسکن ایثارگران

محمد هادی هادی ایمانیه گفت: مدیریت استان آمادگی دارد از هر روشی که در زمینه احداث منازل مسکونی بتواند موثر واقع شود، بصورت کامل حمایت و پشتیبانی نماید.

آمادگی مدیریت استان برای حل مسکن ایثارگران

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمدهادی ایمانیه در آیین کلنگ زنی احداث ۷۷۱ واحد مسکونی، ویژه خانواده شاهد و ایثارگر، واقع در شهرک میانرود گفت: نسبت به خانواده شاهد و ایثارگر استان وظایف متعدد و مختلفی داریم، امیدواریم بتوانیم قدمی برای ایجاد رفاه این عزیزان برداریم.

استاندار فارس با اشاره به اینکه فرم "ج" ۱۸۵۰۰ نفر از ایثارگران در نهضت جهش ملی مسکن سبز شده است، اظهار کرد: سبز شدن فرم "ج" به معنای آن است که، این افراد، خودشان و افراد تحت تکفلشان از تاریخ ۰۱ /۰۱/ ۱۳۸۴ مالک زمین مسکونی یا واحد مسکونی نبوده اند و از تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی از هیچ نوع امکانات دولتی و یا تسهیلات یارانه ای خرید و یا ساخت واحد مسکونی استفاده نکرده اند.
وی ادامه داد: این موضوع به معنای کم توجهی به خانواده ایثارگران در حوزه تامین زمین و مسکن است و هیچ جای توجیهی برای آن وجود ندارد.
 ایمانیه ضمن تشکر از همراهی جدی اداره کل راه و شهرسازی استان در این زمینه گفت: می بایست با تغییر کاربری، تهاتر، تسهیلگری و سایر روش‌هایی که قانون اجازه می دهد، با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، موضوع منازل مسکونی جامعه هدف بنیاد شهید حل شود.
وی با اشاره بر اینکه در بافت های فرسوده زیرساخت های مهم و ضروری وجود دارد، تاکید کرد: در این زمینه از ظرفیت بافت فرسوده استفاده کنید؛ علاوه براینکه بافت فرسوده سامان می یابد، احداث منازل با هزینه های کمتر و سرعت بیشتری انجام می شود.
نماینده عالی دولت در فارس افزود: مدیریت استان آمادگی دارد از هر روشی که در زمینه احداث منازل مسکونی موثر واقع شود، بصورت کامل حمایت و پشتیبانی نماید.

 

او همچنین در یکصدوپنجاه و ششمین جلسه شورای مسکن استان،‌ مشکلات اتحادیه تعاونی های مسکن صنعت نفت و فرهنگیان را بررسی کرد.

استاندار فارس مشکلات ۵۳ تعاونی زیر مجموعه این اتحادیه‌ها، در ارتباط با شهرداری، ثبت اسناد، نظام مهندسی و سازمان‌های خدمات رسانی همچون برق، آب و گاز را بررسی کرد و افزود: مشکلات مربوطه بعضا ده سال است ادامه دارد تا آخر سال باید برطرف شود.

ایمانیه خواستار برپایی میز خدمت ویژه تعاونی‌ها و انبوه سازان در شهرداری‌ها شد و افزود: حفظ اعتماد مردم به دولت اصلی ترین و اساسی ترین وظیفه دستگاه های اجرایی است.

استاندار فارس اضافه کرد: جلسه‌ای با هدف ارتقای فرآیند صدور پروانه در شیراز برگزار خواهد شد و تلاش خواهیم کرد فرآیند صدور پروانه‌ها را به حداقل ترین زمان ممکن کاهش دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی