English

معاون وزیر آموزش و پرورش:

دانش آموزان ما در مکتب حسینی تربیت شدند

سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: حضور گسترده امروز دانش آموزان در مراسم معنوی تشییع شهید گمنام نشان از سربلندی نظام تعلیم و تربیت در برابر هجوم همه جانبه اخیر و تبلیغات مسموم دشمن از این امتحان سربلند بیرون آمدند.

دانش آموزان ما در مکتب حسینی تربیت شدند

به گزارش خبرگزاری موج فارس، صادق ستاری فرد سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در آئین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دانش اموز ۱۷ ساله در شیراز که با حضور انبوه فرهنگیان و دانش آموزان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا، شهدای عرصه تعلیم و تربیت؛ شهیدان رجایی و باهنر، شهدای  امنیت، سلامت و... و گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی و تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، اظهار کرد: از همه مسئولینی که این مراسم را تدارک دیدند و برای برپایی این آئین باشکوه تلاش کردند تقدیر می کنم.

وی افزود: روزی همین شهدا از مدرسه ها روانه جبهه ها شدند و امروز این شهید دانش آموز با استقبال بی نظیر دانش آموزان معصوم و معلمان دلسوز امروزی تشییع شد و در یک مکان مقدس تعلیم وتربیتی تدفین شد.
ستاری فرد تصریح کرد: دانش آموزان ما در مکتب حسینی تربیت شدند و درس عاشورایی به نظام سلطه داده اند.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس  به ازای هر یک معلم ۹ شهید دانش آموز  داشته ایم و این به معنی وجود یک لشکر دانش آموز است. 
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: حضور گسترده امروز دانش آموزان در این مراسم معنوی نشان از سربلندی نظام تعلیم و تربیت در برابر  هجوم همه جانبه اخیر و تبلیغات مسموم دشمن از این امتحان سربلند بیرون آمدند.
وی ادامه داد: معلمان و دانش آموزان همچون  ۴۰  سال قبل در مبارزه با استکبار و دفاع از آرمان های انقلاب پیشرو هستند.

ستاری فرد ادامه داد: انقلابی که در سال ۴۲ آغاز شد و در سال ۵۷ به پیروزی رسید در ۱۳ آبان ۵۸تثبیت شد. فرهنگیان  و دانش آموزان در طول ۸ سال دفاع مقدس و همچنین حضور در عرصه های مختلف در ۴۰ سال اخیر نشان دادند پیرو امامین انقلاب اسلامی هستند چرا که درس ولایت پذیری را از حضرت فاطمه سلام الله علیها، آموخته اند و  از مکتب حسینی درس استکبار ستیزی را فرا گرفته اند.
وی اذعان کرد: آموزش و پرورش پس از انقلاب تلاش کرده تا فرهنگ شهید و شهادت را در جامعه نهادینه کند لذا در این مسیر بیش از ۳۷ هزار شهید دانش آموز و بیش از ۴ هزار شهید معلم را تقدیم انقلاب کردند.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: حضور  شما معلمان و دانش آموزان در این مراسم نشان داد که تبلیغات منفی و سیاه نمایی دشمن  اثری نخواهد کرد و شما همچنان پای ارزش ها و آرمان های انقلاب هستید.

وی افزود: این ایام، یوم الله است چرا که در در آستانه ۹ دی روز حماسه آفرینی مردم ایران در سال ۸۸ هستیم. 

ستاری فرد با تقدیر از فرهنگیان، دانش آموزان و اداره کل آموزش و پرورش فارس اظهار کرد: اداره کل آموزش و پرورش مکانی است که میزبان پیکر پاک این شهید است این محل همچون کوچه ها و خیابان ها مزین به نام شهید می شود تا یادمان باشد که چه کسانی خون دادند تا ما امنیت داشته باشیم و امیدوارم همه ما به برکت خون شهدا، عاقبت به خیر شویم.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه