English

برنامه و نحوه عملکرد نهادهای مختلف در موضوع جمعیت مشخص می‌شود

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: برنامه و نحوه عملکرد نهادهای مختلف در موضوع جمعیت مشخص و قرارگاه های جمعیت در کشور فعال می‌شوند.

برنامه و نحوه عملکرد نهادهای مختلف در موضوع جمعیت مشخص می‌شود

حجت‌الاسلام مجتبی صداقت رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد به خبرنگار خبرگزاری موج یزد، گفت: به دلیل بروز بحران جمعیت در کشور، توانمند سازی فعالان و راهبران جمعیت در استان ها ضرورت دارد.

صداقت با بیان اینکه در رویداد ملی مسیرنجات از هر استان سه نفر شامل مدیر کل امور بانوان، نماینده حاکمیت و نماینده گروه های مردمی در موضوع جمعیت حضور دارند، علت انتخاب یزد به عنوان میزبان رویداد ملی مسیرنجات را پیشرو بودن استان یزد در این موضوع، و کار ویژه استان برای نوشتن بوم برنامه این رویداد، دانست و بیان کرد: از سوی وزارت کشور، یزد به عنوان محل برگزاری این رویداد کشوری انتخاب شد و ما میزبان 120 نفر از فعالان حوزه جمعیت از سراسر کشور در این رویداد بودیم.

وی درباره روند اجرایی رویداد مسیرنجات و نتیجه آن، گفت:  فاز اول پیش نویس بومی برنامه راهبری جمعیت آماده شده و به بهره‌برداری خواهد رسید و در آن، برنامه و نحوه عملکرد نهادهای مختلف در موضوع جمعیت در کشور مشخص می‌شود.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد عنوان حامی و برگزار کننده رویداد ملی مسیر نجات درباره این رویداد و اهداف آن، تصریح کرد: برآیند این برنامه فعال شدن قرارگاه های جمعیت در کشور خواهد بود و برای استان یزد هم استفاده از تجربیات سایر استان ها و بهره گیری از آن در نوشتن برنامه ای که در آینده نزدیک نهایی خواهد شد، حائز اهمیت است.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه