English

از ساعات بعد از ظهر؛

خلیج فارس و دریای عمان مواج خواهد شد/ از تردد شناورهای سبک خودداری شود

بنابر اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان، تنگه ی هرمز تا ساعات ظهر با باد نسبتا شدید شمال شرقی و از ساعات ظهر خلیج فارس و دریای عمان با افزایش بادهای نسبتا شدید جنوب شرقی مواج خواهد شد.

خلیج فارس و دریای عمان مواج خواهد شد/ از تردد شناورهای سبک خودداری شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، بنابر اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان، طی روز جاری تا ساعات ظهر در مناطق شرقی و مرکزی استان ،افزایش سرعت باد شمال شرقی و از ساعات بعدازظهر از سمت غرب استان افزایش ابر و به تدریج با رگبار باران و رعد وبرق پیش بینی می شود.

با تاثیر سامانه پرفشار در مناطق شرقی و مرکزی استان،طی ساعاتی قبل از ظهر، وزش باد نسبتا شدید (باد نعشی) خواهیم داشت.

با نزدیکی سامانه بارشی از ساعات بعدازظهر به خلیج فارس ،ابتدا در مناطق غربی استان و جزایر خلیج فارس افزایش ابرناکی و آغاز بارش مورد انتظار است.

تاثیرات سامانه بارشی طی روزهای پنجشنبه ،جمعه و شنبه در برخی نقاط استان از جمله مناطق غربی ،جزایر خلیج فارس و شرق استان قابل توجه خواهد بود و با آبگرفتگی معابر عمومی و احتمال سیلابی شدن رودخانه های فصلی پیش بینی می شود.

تنگه ی هرمز تا ساعات ظهر با باد نسبتا شدید شمال شرقی و از ساعات ظهر خلیج فارس و دریای عمان با افزایش بادهای نسبتا شدید جنوب شرقی مواج خواهد شد.

توصیه می شود از تردد شناورهای سبک خودداری شود و تمهیدات لازم جهت تردد ایمن شناورهای مسافربری صورت پذیرد.

از لحاظ دمایی با توجه به کاهش نسبی دمای کمینه طی صبح روز جاری ،از فردا در غالب نقاط افزایش نسبی دمای کمینه و به تدریج تا پایان هفته جاری کاهش نسبی دمای بیشینه مورد انتظار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه