English

توسط مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان انجام شد؛

گرامی داشت یاد شهید مدافع حرم در سالروز شهادت سید الشهدای مقاومت

مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان همزمان با سومین سالروز شهادت سردار شهید سلیمانی با حضور در منزل شهید حسین آقادادی با خانواده این شهید مدافع حرم دیدار کرد.

 گرامی داشت یاد شهید مدافع حرم در سالروز شهادت سید الشهدای مقاومت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، داود  بحیرایی در این دیدار با اشاره به نقش شهدای مدافع حرم در دفاع از حرم ائمه اطهار (ع) در کشور عراق و حضرت زینب (س) در کشور سوریه گفت: امنیت امروز ما مرهون رشادت های شهدای عزیز مدافع حرم همچنون سردار آقادادی در دفاع از حرم اهلبیت (ع) و مرزهای جمهوری اسلامی ایران است وظیفه ما این است که راه شهدا و اهداف شهدا را همواره مقابل چشم خود قرار دهیم و به آن عمل کنیم .

مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان افزود: همه ما  باید خادم خانواده شهدا باشیم و به این خادمی افتخار کنیم.

بحیرایی سردار سلیمانی را فرمانده بی ادعا و پر صلابت جبهه مقاومت بیان کرد و گفت: شهید سلیمانی و سربازانش  الگوهایی بی نظیر برای همه افراد جامعه به ویژه مدیران هستند .

به گزارش موج؛ شهید حسین آقادادی 2 فروردین 1353 در اصفهان به دنیا آمد ، او تحصیلات ابتدایی خود را از سال 1360 در دبستان شهید محمد قضاوی ناحیه 4  اصفهان آغاز کرد.

در حالی که حسین تنها 8  سال داشت یعنی در 16  اردیبهشت سال 61  برادر بزرگش اکبر در عملیات بیت المقدس شهید شد او از همان کودکی تصمیم گرفت در مسیر برادر که همان خط ولایت است قدم بگذارد.

از سردار شهید آقادادی سه فرزند به نام‌های فاطمه زهرا، ریحانه و محمدرضا به یادگار مانده است.

گفتنی است؛ سردار شهید آقادادی برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) عازم سوریه شد و در سن ۴۳ سالگی در تاریخ ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ و در دیرالزور، سوریه به آرزویش رسید.

شهردایر 2

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه