English

معاون مالی اقتصادی شهرداری اصفهان:

منطقه ۱۰ جزو مناطق برتر در حوزه مالی ،اقتصادی و درآمدی شهرداری اصهان است

معاون مالی اقتصادی شهرداری اصفهان گفت:منطقه ۱۰ جزو مناطق برتر در حوزه مالی‌،اقتصادی و درآمدی شهرداری اصفهان به ویژه در حوزه درآمد های فضای شهری است.

منطقه ۱۰ جزو مناطق برتر در حوزه مالی ،اقتصادی و درآمدی شهرداری اصهان است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محسن رنجبر در جلسه مشترک مدیران  مالی اقتصادی  شهرداری  اصفهان و منطقه ده ضمن‌ تشکر از پرسنل این منطقه اظهار داشت: منطقه ۱۰ جزو مناطق برتر در حوزه مالی‌،اقتصادی و درآمدی شهرداری اصفهان به ویژه در حوزه درآمد های فضای شهری است و در این خصوص خیالمان از این منطقه‌ راحت‌ است.

وی همچنین بر ضرورت تسهیلگری در راستای ارتقا پروژه های منطقه تاکید کرد و افزود: موضوع تامین منابع و برنامه ریزی برای رونق سرمایه گذاری را اولویتی اساسی عنوان کرد.

مدیر منطقه ۱۰  نیز در این‌جلسه‌ ضمن تشکر از حمایت های شهردار اصفهان از برنامه های این منطقه اظهار داشت : با کار تیمی قوی و برنامه‌ریزی در منطقه ۱۰ شاهد شرایط مساعد‌ در همه حوزه های مالی و اقتصادی هستیم .

داوود بحیرایی ابراز امیدواری کرد که‌ با وجود‌ شرایط رکود حاکم بر بازار مسکن با برنامه‌ ریزی و تلاش شبانه روزی پرسنل زحمتکش شهرداری اصفهان بیش از صد در صد بودجه سال جاری منطقه محقق شود و تمام پروژه ها طبق‌ زمانبندی انجام شود

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان در این نشست در خصوص پروژه های سرمایه گذاری منطقه ده‌ گفت: ۱۰ پروژه  مشارکتی جاری است و در دستور کار قرار دارد .

شهرداری منطقه 10

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه