English

بحیرایی در تجلیل از نایب قهرمان تکواندو جهان:

خبرهای خوبی برای ورزش منطقه ده شهرداری اصفهان داریم

مدیر منطقه ده شهرداری اصفهان از حسین بهشتی شهروند منطقه ده اصفهان و نایب قهرمان مسابقات تکواندو (پومسه)مسابقات جهانی ۲۰۲۲ کره حنوبی و پدر این قهرمان تجلیل کرد.

 خبرهای خوبی برای ورزش منطقه ده شهرداری اصفهان داریم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، داود بحیرایی در دیدار با نایب قهرمان جهان و پدر این قهرمان اظهار داشت: باعث افتخار ما است که در منطقه ده  چنین نخبگانی را داریم که برای کشور عزیزمان افتخار آفرینی  می کنند‌.

وی افزود: منطقه۱۰ زادگاه بسیاری از نخبگان عرصه های علمی، ورزشی و هنری اصفهان است که در برنامه های شهرداری با توجه به سیاست‌های دکتر قاسم زاده استفاده و بزرگداشت این نخبگان است.

داود بحیرایی در ادامه اظهار داشت: خبرهای خوبی برای ورزش منطقه ده و جوانان علاقمند ورزش داریم که انشاله به زودی اعلام می نماییم که در آینده منشا  افتخارات بیشتر برای این منطقه باشد.

مدیر منطقه۱۰ شهرداری اصفهان در پایان از حسین بهشتی و پدر این قهرمان جهان تقدیر کرد.

گفتنی است؛ حسین بهشتی شهروند منطقه ده شهرداری اصفهان  در بخش ۳ نفره تیمی  پومسه بالای ۳۰ سال موفق شد در  ترکیب تیم سه نفره این رده سنی به همراه علی نادعلی و علی سلمانی با کسب ۷.۴۲ امتیاز بعد از کره جنوبی که در مجموع ۷.۵۲ امتیاز گرفته بود، با کسب مقام دوم رقابت‌های جهانی مدال نقره را تصاحب کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه