English

موزه ها و اماکن گردشگری امروز در کرمانشاه رایگان است

بنا بر اعلام سازمان میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه به مناسب سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بازدید موزه‌ها و اماکن تاریخی کرمانشاه امروز سه‌شنبه ۱۳ دی‌ماه رایگان است.

موزه ها و اماکن گردشگری امروز در کرمانشاه رایگان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه گفت: به مناسب سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بازدید موزه‌ها و اماکن تاریخی کرمانشاه امروز سه‌شنبه ۱۳ دی‌ماه رایگان است.

محمدرضا سهیلی با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی افزود: گرامیداشت و زنده نگه داشتن راه شهید سلیمانی به عنوان یک الگوی بزرگ انسانی و نماد مقاومت و وفاداری وظیفه‌ای است که بر عهده تک به تک ما است.

وی اظهار داشت: به پاس جایگاه والای این شهید بزرگوار در سالگرد شهادت ایشان بازدید از موزه‌ها و اماکن تاریخی استان کرمانشاه به صورت رایگان خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه افزود: در استان کرمانشاه در پنج محوطه تاریخی طاق‌بستان، بیستون، معبد آناهیتای کنگاور، تکیه معاون الملک و تکیه بیگلربیگی بازدید به صورت تهیه بلیط است که در روز جاری رایگان هستند.

وی عنوان کرد: ساعت بازدید از سایت جهانی بیستون و معبد آناهیتا و طاق‌بستان هشت صبح تا ۲۰ غروب است و تکیه‌های معاون الملک و بیگلربیگی از ساعت هشت صبح تا ۱۴ ظهر پذیرای بازدیدکنندگان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه