English

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان در گفتگو با موج خبر داد؛

اجرای حرکت فرهنگی با عنوان «دختران حاج قاسم » در پایانه کاوه اصفهان

​مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س) حرکت فرهنگی دختران حاج قاسم در پایانه مسافربری کاوه برگزار شد.

اجرای حرکت فرهنگی با عنوان  «دختران حاج قاسم » در پایانه کاوه اصفهان

ابوالفضل توکلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، گفت: همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س) و سومین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی به همت پویش فرشتگان سرزمین من و با همکاری سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان حرکت فرهنگی دختران حاج قاسم در پایانه مسافربری کاوه برگزار شد.

 وی بیان داشت: پیرو تاکیدات شهردار اصفهان و اعضای محترم شورای اسلامی شهر در راستای اشاعه فعالیت های فرهنگی در پایانه ها ، با همکاری جمعی از بانوان فعال فرهنگی شهر با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب این برنامه  اجرا شد.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان افزود: با توجه به اینکه پایانه ها دروازه ورود مسافران به شهر هستند ، انجام این چنین برنامه ها می تواند تاثیر بسزایی در نگرش آنها نسبت به شهر اصفهان داشته باشد و مسافرین به عنوان سفیران فرهنگی اصفهان در شهرهای خودشان می توانند مبلغ حرکت های فرهنگی باشند.

عضو شورای شهر اصفهان نیز گفت:در این برنامه بانوان محجبه مجموعه فرشتگان سرزمین من با برخورد مناسب خانم هایی که حجاب کم داشتند را به چالش جذاب رعایت حجاب و پوشش مناسب دعوت می کردند و با دادن هدایای فرهنگی و آوردن پرچم متبرک حرم حضرت ابوالفضل (ع) موجب ایجاد تغییر در آنها می شد که مورد استقبال بانوان حاضر در این چالش شد.

فرزانه کلاهدوزان ضمن تقدیر از اجرای چنین برنامه های در سطح شهر بویژه پایانه‌های مسافربری گفت: انجام حرکات خودجوش فرهنگی با موضوع عفاف و حجاب  می تواند در ترویج  این فرهنگ تاثیر گزاری باشد.

دختران حاج قاسم

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه