English

دیدار مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری با اولین مجری احداث پایانه ها در اصفهان

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان با اولین مدیرعامل سازمان و مجری احداث پایانه کاوه، جی، زاینده رود، صفه دیدار کرد.

دیدار مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری با اولین مجری احداث پایانه ها در اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، باتوجه به ایام سی و یکمین سالگرد تاسیس پایانه مسافربری کاوه در این دیدار دوستانه ابوالفضل توکلی مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری با اولین مجری احداث پایانه ها در اصفهان گفت: نام ایشان در سازمان پایانه ها بعنوان یکی از مدیران شهری و معمار اصلی  و چهره شاخص پایانه ها می درخشد و این میراث گرانبها درسطح شهر اصفهان هم اکنون بطور شاخص پایانه کاوه به عنوان پایانه نمونه در سطح کشور هست مرهون خدمات مدیران قبلی می باشد.

وی با بیان اینکه اصفهان شایسته بهترینها در سطح کشور است، بیان داشت: ما ادامه دهنده راه شما هستیم و تاکنون مدیریت سازمان پایانه ها به نحوه مطلوب و رضایت بخش این میراث را حفظ نمودند.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان مهندس امامی را بعنوان چهره ماندگار در  سازمان بیان کرد و افزود: در آینده نزدیک بنا به پیشنهاد اعضای کمیسیون هوشمندسازی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر اصفهان با حضور مدیران شهری از ایشان تجلیل شایسته بعمل خواهد آمد.

این مقام مسئول امامی را باتوجه تجربه وفرد مطلع از روند ساخت پایانه هاو پیشکسوت در این عرصه به عنوان مشاور افتخاری سازمان منصوب و گفت: در بازسازی ومرمت و نگهداری وبه روز کردن پایانه ها درفعالیت های عمرانی از تجربیات ایشان استفاده می کنیم.

وی ادامه داد: پرسنل سازمان پایانه ها به عنوان خادمان در عرصه سفر در مبادی ورودی شهر جهت تکریم و رضایتمندی در جهت ارائه خدمات فرهنگی ، اجتماعی ، خدماتی و عمرانی به مسافرین و شهروندان عزیز هستیم.

photo_2022-12-07_10-34-13

در ادامه علی امامی ضمن عرض خداقوت خدمت مدیریت و پرسنل سازمان پایانه ها گفت: همدلی و همکاری مردم و مسئولان وقت باعث ساخت پایانه ها در زمان مدیریت ایشان شد.وی گفت هر موقع در پایانه ها حضور پیدا می کنم خوشحال می شوم که ثمره تلاش ما با مدیریت خوب طی سال های مختلف هنوز به خوبی پابرجا و حفظ شده است .

ایشان پایانه کاوه را در ارائه خدمات خوب و شایسته داخلی و برون شهری را طی سال های فعالیت نمونه در سطح کشور معرفی کرد.

وی بیان داشت: قبل از احداث پایانه ها جلسات متعددی با افراد متخصص و صاحب نظر شهر داشتیم تا بتوانیم بهترین مکان یابی را داشته باشیم.

علی امامی گفت: سعی کردیم در ساخت پایانه ها در طراحی و اجراء و فضاهای موجود و ارتباط مکان‌های سرویس دهی و استقرار شرکت‌های مسافربری و تنوع خدمات بسیار خوبی را در نظر بگیریم.

وی افزود: قبل از ساخت پایانه ها کتابی تحت عنوان « گذری و نظری بر خیابان مسجد سید » آماده کردیم که وضعیت نامطلوب درگذشته گاراژها  و انبارها در آن زمان در خیابان مسجد سید را نشان می داد.

ایشان یکی از عوامل موفقیت سازمان در طی سالهای گذشته را خودگردان بودن و مستقل بودن سازمان بیان نمودند.

علی امامی نامگذاری شرکت ها درپایانه ها به جای شماره و تعاونی ها در گذشته به نام خودشان را از عوامل ایجاد اعتماد میان سازمان و شرکت‌های مسافربری و اقدامی موثر درسطح کشور و الگویی برای سایر کلانشهرها درزمان خود دانست.

وی گفت: پس از سازمان پایانه ها به عنوان مشاور اولین مجتمع بین راهی کشور را طراحی و اجرا نمودند.

به گزارش موج؛ علی امامی از سال ۱۳۶۷ تا سال ۱۳۷۲ به عنوان اولین مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان خدمت کردند و در مدت زمان خدمت پایانه‌های کاوه،صفه، جی و زاینده رود را اجرا کرد.

photo_2022-12-07_10-34-09

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه