English

توکلی در گفتگو با موج خبر داد؛

طرح نمونه سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان / استفاده از ظرفیت انجمن های صنفی

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: هدف پایانه های مسافربری شهر اصفهان موضوع خدماتی است که در پایانه های کاوه ، صفه ، جی، زاینده رود و صمدیه ارائه می شود.

طرح نمونه سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان / استفاده از ظرفیت انجمن های صنفی

ابوالفضل توکلی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، بیان داشت: عدم شناخت مردم و بی اطلاعی از شرح وظایف پایانه ها و نحوه مدیریت بر آن ، یکی از دلایل نارضایتی مردم است که در این خصوص اقداماتی انجام دادیم تا مردم در خصوص شرح وظایف سازمان پایانه ها مطلع و آگاه شوند .

این مقام مسئول افزود: در پایانه های مسافربری نظارت برشرکت های مسافربری و رانندگان که در حوزه مسافر واتوبوس قرار دارد ، صورت می گیرد همینطور این سازمان متولی نگه داری پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان است .

وی گفت: بیشترین موضوعات ، تماس های مردمی و شکایات درسامانه 137 شهرداری اصفهان است که در همین مدت کوتاهی که از اردیبهشت 1401 در حوزه پایانه های مسافربری مشغول به خدمت شده ام در حوزه بلیط ، نحوه نظارت براتوبوس و عملکرد راننده و شرکت های مسافربری است که یکی از اقدامات در این دوره تعامل بسیار نزدیکی با اداره کل راهداری است که باعث شده نظرات شهروندان را به آنها انتقال بدهیم.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان یکی از اقدامات شاخص این سازمان را تمرکز و آماده کردن فضا ارتباطی با نهادهایی که به صورت انجمن صنفی است بیان کرد و افزود: در هر پایانه یک دفتر نمایندگی نظارت اداره کل راهداری بر عملکرد شرکت های مسافربری و راننده ها مستقر شده است.

 توکلی اظهار داشت: بعد از گذشت 30 سال در پایانه مسافربری کاوه با حضور مسئولین کشوری و استانی، دفتر انجمن صنفی شرکت های مسافربری و رانندگان افتتاح شد که به صورت کلی در خصوص موضوع راننده ؛ کارت هوشمند و تمدید آن ، بیمه ، شکایت مسافر از راننده یا اختلاف بین مسافرو راننده  توسط هئیت مدیره انجمن صنفی مورد بررسی قرار می گیرد .

 مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان گفت:این اقدام موثر و تعامل و همفکری بین دو سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان و اداره کل راهداری، نماد استفاده از ظرفیت انجمن های صنفی است که از طرف معاونین وزارت خانه در خصوص راه وشهرسازی و اداره کل حمل ونقل که سازمان آن در تهران است به عنوان پایلوت و یک طرح نمونه در کشور معرفی گردیده است .

وی تاکید کرد: هدف از این دوره مدیریت توجه به زیرساخت های اساسی است زیرا حدود 70 درصد از سفرهای مردم  زمینی و توسط اتوبوس انجام می گیرد .

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: همچنین در خصوص مسافرین ایجاد رستوران و مکانهایی برای فروش سوغات و صنایع دستی شهراصفهان وتمام امکاناتی که برای یک مسافر نیاز باشد را فراهم خواهیم کرد .

این مقام مسئول  ادامه داد: در ارتباط با رانندگان نیز همینطور است از پمپ گازوئیل تا تعمیرگاه در پایانه کاوه مستقر است تا بتوانند از این خدمات استفاده کنند . بخش دیگری نیز در راستای استراحتگاه رانندگان است  که اخیرا برای بانوان با توجه به اینکه 55 نفر خانم اصفهانی در رسته شغلی راننده در محدوده برون شهری و استانی فعالیت می کنند و جزء درخواست های راننده های خانم بوده است که در سطح کشور و در جابجایی مسافران فعالیت می کنند، در پایانه صفه ایجاد کردیم .

ابوالفضل توکلی با بیان اینکه در ماه یک یا دو بازدید از دیگر پایانه های دیگر استانها به خصوص کلان شهرها داریم، توضیح داد: در آخرین بازدید از پایانه های مسافربری شهر مشهد  تفاهم نامه ای ایجاد شد تا بتوانیم از ظرفیت هایی که در سامانه بار باتوجه به اینکه مشهد الگو انبارتوشه است،بتواند از سامانه بار اصفهان استفاده کند و سعی کردیم باتوجه به سفر و تردد همشهریان اصفهانی به شهرهای دیگر و بالعکس استان های دیگر به اصفهان ، تعامل و تفاهمنامه برقرار شود تا بتوانیم از ظرفیت های داخلی استفاده  و از تجربیات آنها و اقدامات موثری که در راستای هوشمند سازی و خدمات بهتر به مسافردارند، استفاده کنیم .

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان با بیان اینکه بسیاری از درخواست ها و موضوعات مطرح شده از طرف شهروندان در خصوص احداث بعضی از پایانه ها و جابجایی برخی دیگراست ، اعلام کرد: تصمیمات کلان در خصوص ساخت و جانمایی  پایانه های مسافربری در حوزه کلان مدیریت است اما سعی کردیم با فضا کنونی در خصوص بحث نگه داری مجموعه پایانه ها و نیازهایی که مردم دارند  اقدامات موثری انجام بدهیم که در سال 1402 یکی از شاخص ترین برنامه ها بالغ بر هفتاد درصد در زمینه مرمت ،بازسازی وزیباسازی خواهد بود .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه