English

پیام قدردانی شهردار آران و بیدگل از برگزارکنندگان نمایش های آئینی فاطمیه

شهردار آران و بیدگل در پیامی از برگزارکنندگان نمایش های آئینی فاطمیه در اران و بیدگل قدردانی کرد.

پیام قدردانی شهردار آران و بیدگل از برگزارکنندگان نمایش های آئینی فاطمیه

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، شهردار آران و بیدگل در پیامی گفت: تلفیق و آمیختگی هنر و مذهب و اجرای آن بصورت نمایش، هنریست که نیازمند خلاقیت، عشق و مهارت های بالایی می باشد که متخصصان خاص خود را می طلبد. چرا که هنر، به عنوان یکی از اثرگذارترین صنایع روز دنیا، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

بدینوسیله؛ به مصداق حدیث شریف « من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق » بر خود لازم دانستم تا از هنرمندان و عوامل اجرایی  نمایش های آئینی «بانوی بی نشان» محصول کانون فرهنگی امام زمان(عج) آران و بیدگل، نمایش «کبوتر زخمی» اثر گروه فرهنگی هنری فریاد مهتاب روستای محمدآباد کویرات و نمایش «یاس کبود» که به همت کانون بسیج هنرمندان آران و بیدگل و گروه تئاتر یزدل، تولید شده بود، نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشم.

بدون شک، اجرای اینگونه نمایش ها در کنار برگزاری جلسات عزاداری و برپایی موکب های فاطمی، سبب ترویج فرهنگ فاطمی و نیز زنده نگه داشتن مکتب اسلام ناب محمدی خواهد شد.

اینجانب ضمن تشکر و قدردانی از همه عزیزانی که در این مسیر پربرکت گام برمی دارند، آرزوی موفقیت داشته و امیدوارم بتوانیم هرساله طبق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر عاشورایی برگزار کردن ایام فاطمیه، هرساله شاهد برگزاری پرشورتر اینگونه مراسمات باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه