English

شهردار آران و بیدگل در جمع آتش نشانان :

تامین امنیت شهروندان در اولویت سیاست های مدیریت شهری است

شهردار آران و بیدگل گفت: تامین امنیت شهروندان در اولویت سیاست های مدیریت شهری است که در راستای این سیاست، اقدامات خوبی انجام شده و در حال انجام است.

تامین امنیت شهروندان در اولویت سیاست های مدیریت شهری است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محسن صانعی با حضور در جمع آتش نشانان ضمن گفتگوی دوستانه با آنان و بازدید از تجهیزات ایستگاه آتش نشانی بیان داشت: یکدستگاه خودروی اطفائیه سبک پیشرو با هزینه ای بالغ بر ۶ میلیارد ریال خریداری و پس از تجهیز در ایستگاه شماره ۲ آتش نشانی آماده بهره برداری شده است.

وی افزود: هم اکنون بازسازی یک دستگاه خودروی آبرسان آتش نشانی با هزینه ای بالغ بر ۵ میلیارد ریال به پایان رسیده  که پس از تجهیز تا چند روز آینده، عملیاتی خواهد شد.

شهردار آران و بیدگل ضمن اشاره به اینکه با تامین اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال توسط شهرداری، خرید تجهیزات آتش نشانی تا پایان سال جاری انجام خواهد شد افزود: مدیریت شهری برنامه ریزی لازم برای خرید یک دستگاه خودرو اطفائیه سنگین به ارزش ۶۰ میلیارد را در دستور کار دارد که امیدواریم این خودرو تا پایان سال جاری به جمع خودروهای عملیاتی سازمان آتش‌نشانی وخدمات ایمنی شهرداری آران و بیدگل اضافه گردد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه