English

شهردار آران و بیدگل:

هفته بسیج یادآور خاطره بزرگترین مردان تاریخ است

شهردار آران و بیدگل بیان کرد:هفته بسیج یادآور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخ ماست.

هفته بسیج یادآور خاطره بزرگترین مردان تاریخ است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محسن صانعی گفت: هفته بسیج یادآور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخ ماست. نهادی که به تعبیر امام راحل تشکیل آن «یقینا از برکات و الطاف جلیه خداوند تعالی بود.» و «شجره طیبه و درخت تناور.» است.

وی  افزود: هفته بسیج روز راست‌ قامتانی است که بی هیچ اغراقی، قامت استوار انقلاب مدیون آنهاست، آنان که به تعبیر حضرت امام، نشان در گمنامی و بی‌نام و نشانی گرفته‌اند و امروز بعضی‌ها نام و نشان‌شان را مدیون آن هستند.

این مقام مسئول عنوان کرد: بسیج ، قامتی است که هرگز خم نشد؛ اما امروز قامت ابرقدرتان جهان را به خَم‌شدن واداشته است. بسیج سپاهی است مسلّح به ایمان و مجهّز به عشق ولایت و چه پُرثمر شجره‌ای است که تنفس در هوایش نوید ظهور می‌دهد و تفکرش، تفکر را از خناسان تاریخ ستانده است.

صانعی هم چنین خاطر نشان کرد: این روز به راستی تداعی کننده کلام مقام معظم رهبری است که فرمودند: "بسیج به معنی حضور آمادگی در همان نقطه‌ای است که اسلام و قرآن و امام زمان (ارواحنا فداه) و این انقلاب مقدس به آن نیازمند است" و امروز شاهد بصیرت بسیجی در جامعه هستیم.

شهردار آران و بیدگل بیان داشت:  من این روز را به تک تک جان بر کفان بی ادعا تبریک می گویم و از حضرت حق سلامتی بسیجی راستینِ زمان، مقام عظمای ولایت امام خامنه ای (مدظله) و ره پویان مسیر ولایت را مسئلت می نمایم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه