English

شهردار آران و بیدگل در گفتگو با موج خبر داد؛

افتتاح پروژه های عمرانی طی ۴ ماه پایانی امسال در شهرستان آران و بیدگل

شهردار شهرستان آران و بیدگل از افتتاح حجم قابل توجه پروژه های عمرانی طی ۴ ماه پایانی امسال در آران و بیدگل خبر داد.

افتتاح پروژه های عمرانی طی ۴ ماه پایانی امسال در شهرستان آران و بیدگل

محسن صانعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، با اشاره به افتتاح حجم قابل توجه پروژه های عمرانی طی ۴ ماه پایانی سال جاری گفت: پیش بینی می شود پروژه های عمرانی در سطح شهر آران‌ و بیدگل با اعتباری بالغ بر یک هزار و یک صدو هفتاد میلیارد ریال اجرا و به بهره برداری برسند.

وی اعتبار پروژه هایی که تا پایان سال جاری در شهر آران و بیدگل به بهره برداری می رسند را بالغ بر ۱۱۷۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

این مقام مسئول همچنین در بحث هوشمند سازی شهری گفت: برای داشتن شهری هوشمند در گام نخست بایستی زیر ساخت های شهری از بیس فناوری اطلاعات شناسایی و اجرا نمائیم.

شهردار آران و بیدگل ادامه داد: این اقدام با وقفه هایی همراه بوده که در این مدت واحدهای جدید ایجاد یا تغییرات کاربری ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه هدف از این حرکت ممیزی کردن  است، گفت: هوشمند سازی نیازمند بیس شهرداری و زیر ساخت های شهرسازی است که در این رابطه با شرکتی از اصفهان طی دو نوبت مذاکراتی صورت گرفته که کار زیر سازی شهری صورت بپذیرد.

محسن صانعی اضافه کرد: شهر هوشمند اجزای مختلفی دارد که این عوامل به تدریج در بدنه اجزا ورود پیدا می کند.

تام اپلیکیشن در حوزه پسماند خشک

وی خاطر نشان کرد:در بحث پسماند خشک اخیرا اپلیکیشن"تام"که با مبلغ صرف شده  ۷۰۰ میلیون تومان که باحضور مسئولین شهری برگزار شد.

این مقام مسئول در خصوص فعالیت این برنامه توضیح داد: در این برنامه اطلاعات شهروندان جمع آوری و در سامانه ثبت می گردد که در قدم نخست شهروندان با تماس تلفنی درخواست جمع آوری ضایعاتشان از شرکت و در مرحله بعد این برنامه روی گوشی همراه نصب می شود.

 شهردار آران و بیدگل هم چنین عنوان کرد: امیدواریم روز به روز اقدامات گسترده تری در حوزه پسماند خشک به صورت هوشمند، منظم و هدف مند صورت گیرد.

نصب و راه اندازی ۴۵ پایش تصویری

صانعی در حوزه پایش تصویری نیز گفت: حدود ۴۵ پایش تصویری به صورت متناوب و مکرر به حجم دوربین های سطح شهر  اضافه می گردد، که طی جلسات که با معاونت خدمات شهری و مدیران نواحی وبا توجه به اغتشاشات اخیر ،قرار براین شد هر هفته چندین دوربین نصب و راه اندازی که هفته گذشته ۶ دوربین و این هفته هم چندین نقطه شهرستان دوربین نصب می شود.

وی بیان کرد: در حوزه پایش تصویری از شهرستان کاشان سبقت گرفته و رشد خوبی داشتیم در شهرک صنعتی سلیمان اقبال صباحی، میادین ورودی ، حدود یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان صرف شده و ۴۰ نقطه دیگر شناسایی که پایه گزاری و در هفته های آینده نصب که لازم به ذکر است که بیان کنم شهرداری در بحث پایش های تصویری قدرتمند عمل کرده است.

راه اندازی شرکت طرح های اقتصادی شهرداری آران و بیدگل

این مقام مسئول در بحث در آمدهای پایدار با راه اندازی شرکت طرح های اقتصادی شهرداری آران و بیدگل گفت: هدف فعالیت این شرکت رسیدگی به یک سری فعالیت های اقتصادی که شاید خود شهرداری فی نفس نمی تواند ورود کند فعالیت های اقتصادی که این شرکت انجام می دهد منافعش به شهرداری میرسد که همه فعالیت  ها در اساس نامه این شرکت گسترده است.

محسن صانعی اظهار داشت: مزیت اصلی که این شرکت دارد این است که چند شهر خاص در کشور فعال است که یکی از آنها شهر آران و بیدگل می باشد.

وی افزود:این شرکت بستری فراهم می کند که منافع برای شهرستان که در چندین حوزه از جمله " فرش، راه سازی،انرژی خورشیدی" ورود کرده تا این حوزه ها خون رسانی به رگ های  شهرستان  باشد و امید است بتواند یک سری منابع درآمدی پایدار در سطح شهر تعریف و منافع آن طی گذر ایام به شهر  برسد.

شهردار آران و بیدگل گفت:در قدم نخست این شرکت با رایزنی صورت گرفته با چندین فعال اقتصادی درباره پروژهای بزرگ شهرداری مذاکره کرد که هزینه آن چند صد میلیارد می باشد یکی از سرمایه گذاران اعلام آمادگی در قالب روش های سرمایه گذاری از جمله " بی اوتی  و بی او ال تی و فروش سهام"  داشته که امیدوارم بتوانیم با سرمایه گذران و فعالین در قالب شرکت های اقتصادی ارتباط پیوسته و مداوم داشته باشیم .

 

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه