English

سرپرست شهرداری منطقه ۲ کاشان در گفتگو با موج خبر داد؛

آسفالت بیش از ۱۴۳ هزار متر مربع معابر با اعتباری بالغ بر ۱۶۲میلیارد ریال

سرپرست شهرداری منطقه ۲ کاشان از آسفالت بیش از 143 هزار متر مربع معابر منطقه دو با اعتباری بالغ بر 162میلیارد ریال در سال جاری خبر داد.

آسفالت بیش از 143 هزار متر مربع معابر با اعتباری بالغ بر 162میلیارد ریال

حمیدرضا دهقانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، با بیان اینکه حجم مصرفی آسفالت برای این مساحت 13هزار و 508 تن بوده است، اظهار کرد: آسفالت انجام شده به صورت دستی و مکانیزه و با اعتباری بالغ بر 162میلیارد و216میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی شهرداری منطقه دو صورت پذیرفته است.

وی تصریح کرد: از این مقدار آسفالت انجام شده 3647 تن  به صورت دستی و9861 تن به صورت مکانیزه روکش آسفالت گردید.

سرپرست شهرداری منطقه دو کاشان با اشاره به اینکه بسیاری از تماس‌های مردمی، مبنی بر درخواست روکش و ترمیم آسفالت بود،افزود: معابر نرگس 7 و 10و 18خیابان سهیل،امین8(کوچه شورای شهر)،فروردین7 واقع در میدان 12فروردین، بنفشه 5 و پشت مجتمع فرهنگیان، میخک16، اقاقیا6، سرو6، لادن2 و 4، فرعی شمشاد2، شمشاد 7، یاس6، پونه 12واقع درفازدو ناجی آباد به همراه بلوارهای دانش و امین(دانش 23) برخی از نقاط آسفالت شده در این مدت بوده است.

دهقانی اضافه کرد: کوچه مسافر 9 کوی شهید مفتح، 20متری مفتح، کوچه طحانی 13خیابان طالقانی، کوچه مالک اشتر بلوارمادر، نصر3 خیابان فلسطین، معبر اندیشه 3 و8شهرک جانبازان، معابر بدر7و23خیابان شاهد، معبرابراهیم خلیل 13در خیابان شهید بهشتی و... از دیگر مواردی آسفالت شده در 9 ماه نخست سال بوده است.

وی در ادامه با اشاره به لزوم فراهم نمودن امکانات و ایجاد رفاه برای شهروندان به عنوان یکی از مطالبات به حق شهروندان از بهسازی معابر سطح منطقه دو طی مدت مذکورخبر داد و گفت : باتوجه به سیاست شهرداری منطقه دو مبنی بر احیا،توسعه و بازآفرینی معابر شهری منطقه، عملیات زیرسازی و آسفالت خیابان صاحب الزمان (عج)،کلیم کاشانی،انتظام،ده متری هادی واقع درخیابان کارگر،خیابان مهر و کوچه زندان در دستور کار حوزه معاونت عمران و ترافیک شهرداری منطقه دو قرارگرفت.

دهقانی افزود: عدم زیرسازی و کیفیت نامناسب آسفالت در زمان‌های گذشته و حفاری های زیاد  و همچنین ناهمواری معابر مذکور ؛فرونشست‌هایی را در این معابر در پی داشته که با وجود دغدغه مندی اهالی و شهروندان، شهرداری منطقه در صدد حل این مهم با زیرسازی و آسفالت مناسب برآمد تا بتواند این مشکل را به صورت اساسی حل نماید.

سرپرست شهرداری منطقه دو در ادامه با اشاره به  آسفالت بیش از 13هزار متر مربع از معابر فرعی خیابان کارگر،آسفالت معابرشکوفه3،4،10،18،بهار10وبهار15و فرعی های آن ،میدان جدیدالاحداث واقع در بلوارکارگرو فرعی های بهار14رااز جمله معابری برشمرد که در راستای خدمات رسانی به نواحی  کم برخوردار سطح منطقه طی مدت مذکور آسفالت گردید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی