English

جعل عنوان بیمه سلامت برای اخاذی از بیمه شدگان در اصفهان

برخی از شرکت‌ها در اصفهان با جعل عنوان بیمه سلامت از بیمه شدگان تحت پوشش این بیمه اخاذی می‌کنند.

جعل عنوان بیمه سلامت برای اخاذی از بیمه شدگان در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، روابط عمومی بیمه سلامتی استان اصفهان اعلام کرد: با توجه به افزایش تعهدات سازمان بیمه سلامت ایران و ارائه بیشتر خدمات به مردم به صورت الکترونیک و برخط، شرکت‌هایی از این فرصت سو استفاده و با نام بیمه سلامت و به بهانه اهدای کارت بیمه سلامت و ادعای دولتی و اجباری بودن این کارت‌ها، نسبت به دریافت مبالغ هنگفت از مردم اقدام می‌کنند.

به اطلاع هم استانی‌های عزیز می‌رساند سازمان بیمه سلامت ایران هیچ گونه تماس تلفنی به شهروندان درخصوص دریافت مبلغ و ارائه خدمات به بیمه شدگان ندارد بنابراین شهورندان موظف هستند جهت اطلاع از آخرین اخبار بیمه سلامت به سایت سازمان مراجعه کرده و یا با سامانه ۱۶۶۶ تماس گرفته و سوالات خود را مطرح کنند.

لازم به ذکر است؛ تمامی اخبار بیمه سلامت از طریق رسانه‌های رسمی اطلاع رسانی می‌شود و با اینکه بارها از طریق رسانه‌های مختلف نسبت به این موضوع هشدارهای لازم داده شده است هنوز برخی بیمه شدگان با توجه به هزینه‌های بالای درمان مبالغ درخواستی را واریز و پس از اطلاع از واقعیت موضوع به ادارات کل بیمه سلامت استانی شکایت می‌کنند.

شهروندان و بیمه شدگان آگاه باشند به تهدیدات این شرکت‌ها مانند عدم بهره مندی از بیمه درمان یا قطع بیمه درمان، توجه ننمایند چراکه در صورت عدم پرداخت مبلغ به این شرکت‌ها هیچ مشکلی در ارتباط با اعتبار بیمه‌ای ایجاد نخواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه