English

شهردار کاشان خبر داد؛

دمیدن روح تازه در کالبد فرسوده حمل و نقل عمومی شهری / رونمایی ۱۴ دستگاه اتوبوس از ۷۷ خودرو جدید در کاشان

​شهردار کاشان بیان کرد: امروز با رونمایی ۱۴ دستگاه اتوبوس از ۷۷ خودرو جدید و تزریق آن به سیستم خدمت رسانی، طرح تحول ناوگان حمل و نقل عمومی کاشان وارد مرحله ای تازه می شود.

دمیدن روح تازه در کالبد  فرسوده حمل و نقل عمومی شهری / رونمایی ۱۴ دستگاه اتوبوس از ۷۷ خودرو جدید در کاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حسن بخشنده امنیه در آئین رونمایی و بهره برداری از ناوگان حمل و نقل عمومی در جمع خبرنگاران کاهش زمان انتظار سفر درون شهری به میزان ۲۰ دقیقه را یکی از مزیت‌های ورود اتوبوس‌های جدید به چرخه خدمت‌رسانی دانست و گفت: علاوه بر مصرف پایین سوخت در اتوبوس‌های جدید، به دلیل وجود تکنولوژی روز و برخورداری از فیلتر تعبیه شده در آن، به میزان قابل توجهی از آلودگی هوا جلوگیری می‎شود.

وی، وجود رمپ ویلچر برای استفاده معلولان و جانبازان را نیز دیگر ویژگی اتوبوس‌های جدید ذکر و خاطرنشان کرد: با توجه به قابلیت تنظیم ارتفاع، استفاده از این امکان برای معلولان آسان‌تر شده و همچنین پشتی ویژه در صندلی‌ها نیز به منظور رفاه حال آنان در نظر گرفته شده است.

شهردار کاشان، برخورداری از تابلو دیجیتال اعلام مسیر، مونیتورینگ راننده برای نظارت دقیق بر ورود و خروج، صفحه نمایش 5.7 اینچی، سیستم تهویه، خنک کننده و گرم کننده و مطلوب و... را به عنوان برخی دیگر از ویژگی اتوبوس‌های جدید برشمرد.

بخشنده امنیه با اشاره به اجرای طرح تحول ناوگان حمل و نقل عمومی پس از چند دوره مدیریت شهری در کاشان عنوان کرد: با توجه به عمر حدود دو دهه‌ای این ناوگان، دمیدن روحی تازه به کالبد فرسوده آن یک ضرورت بود که این امر پس از سال‌ها محقق شد.

شایان ذکر است؛ طرح تحول ناوگان حمل و نقل عمومی کاشان یکی از برنامه‌های ویژه مدیریت شهری طی این دوره محسوب می‌شود که پس از ماه‌ها پی‌گیری مستمر و تلاش مجدانه شهردار کاشان با همکاری و همراهی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌‍‌ها در حال اجراست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه