English

۹ تا ۱۳ دی ماه ؛

برگزاری نخستین رویداد علمی تانا در پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان

نخستین رویداد علمی تانا (توسعه‌ و ارتقای زیست بوم نوآوری استان‌) در پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان برگزار می شود.

برگزاری نخستین رویداد علمی تانا در پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان ، رئیس پارک علم و فناوری کاشان از برگزاری نخستین رویداد علمی تانا (توسعه‌ و ارتقای زیست بوم نوآوری استان‌ ها) با حضور بازیگران زیست بوم نوآوری و فناوری  بویژه شرکت های دانش بنیان منطقه کاشان از 9 تا 13 دی ماه 1401در این پارک همزمان با کسب مجوز  از شورای گسترش وزارت صمت خبر داد.

علیرضا فرجی هدف از اجرای این طرح را فعال کردن ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های علمی و فناورانه دانشگاه‌ها، مراکز رشد، پارک‌های علم و فناوری و سوق دادن منابع مالی نهادهای مربوط برای پاسخ به نیازهای هر استان عنوان کرد و افزود: بر اساس طرح تانا، پارک‌های علم و فناوری ایده ها ، نیازها و همچنین توانایی‌های فناوری هر استان را شناسایی می‌کنند و در سامانه ملی نان ( نظام ایده ها و نیازها) ثبت می کنند..

وی  با بیان اینکه در این رویداد شرکت های فناورانه و دانش بنیان آخرین محصولات وتولیدات خود را  به نمایش می گذارند، خاطر نشان کرد:  پارک های علم و فناوری طراح زیست بوم نوآوری استان‌ها می شوند و یک شبکه منسجم برای حل مشکلات فناورانه در هر استان ایجاد می‌ کنند.

 فرجی گفت: همزمان با شروع افتتاحیه همایش تانا با حضور صفدری مسئول ملی این طرح و مشاور معاون فناوری وزارت عتف در ۹ دی و روز بصیرت ، مرکز پیش رشد سفید شهر با همکاری شورای شهر آن افتتاح می شود.

این مقام مسئول ادمه داد: در روز شنبه ۱۰ دی افتتاح پردیس خرم ( خلاقیت، رشد مضاعف و مهارت) با حضور مسئولین آموزش و پرورش کاشان و آران و بیدگل و بنیاد ماهد و نیز نشست رسانه ای  با خبرنگاران انجام میشود‌ در روز یکشنبه ۱۱ دی سمیناری در محل سایپا کاشان برای مدیران برگزار میشود. و در محل پارک هنرمندان کاشان چند جلسه تخصصی خواهند داشت و کارگاه های فرشبافی، کاشی سازی، زریبافی و شعربافی در پارک افتتاح خواهد شد.

رئیس پارک علم و فناوری کاشان با بیان اینکه تلاش می شود تا مرکز نواوری و شکوفایی شهرداری در دوشنبه  ۱۲ دی افتتاح شود، گفت:در صبح روز سه شنبه ۱۳ دی کارگروه ستاد تسهیل و  رفع موانع تولید در پارک برگزار میشود و برخی نمایندگان صنایع نیازمندیهای خود را برای شرکت های دانش بنیان و فناور ارائه می کنند.

به گزارش موج؛ در مراسم اختتامیه رویداد که عصر روز سه شنبه با حضور خیرالدین معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم و نماینده ولی فقیه ، امام جمعه کاشان، رئیس دانشگاه کاشان برگزار میشود انشالله مجوز استقلال پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان رونمایی می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه