English

خبرگزاری موج یزد منتشر کرد؛

بسته خبری پلیس یزد از تصادف مرگبار ۲کامیون تا دستگیری سارق موتورسیکلت

پلیس یزد روزانه با تخلف ها و قانون شکنی ها برخورد می کند و می توان گفت در حوزه دستگیری سارقان، مبارزه با قاچاق و شناسایی مواد مخدر از جمله موفق ترین پلیس ها به شمار می رود.

بسته خبری پلیس یزد از تصادف مرگبار 2کامیون تا دستگیری سارق موتورسیکلت

به گزارش خبرگزاری موج یزد، بر اثر برخورد 2 دستگاه کامیون در محور میبد- یزد، 3 نفر جان خود را از دست دادند. 

سرهنگ رحیم حاجی ده آبادی رئیس پلیس راه استان یزد در بیان جزئیات این حادثه گفت: در یک فقره سانحه رانندگی که در ساعت10 30دقیقه  امروز بر اثر برخورد 2 دستگاه کامیون در کمربندی غربی محور میبد- یزد  به وقوع پیوست، 3نفر به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف جان باختند 

این مقام انتظامی ادامه داد: کارشناس تصادفات پلیس راه، علت اصلی این حادثه را "لغزندگی محور بر اثر نزول باران اعلام کرده است. 

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان یزد با بیان اینکه هم اکنون در  اکثر محورها شاهد بارش شدید باران هستیم و این امر باعث لغزنده بودن این محورها شده است، خاطر نشان کرد: به رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان یزد را دارند توصیه می کنیم قبل از عزیمت از سالم بودن چراغ های مه شکن، برف پاک کن ها و سیستم گرمایشی خودروی خود مطمئن شده و در هنگام رانندگی نیز فاصله طولی خود با خودروی جلویی را رعایت کرده و با سرعت مطمئنه به رانندگی بپردازند. 

هشدار پلیس در خصوص پیشگیری سرقت از کودکان 

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس استان یزد هشدارها و توصیه هایی را در خصوص پیشگیری سرقت از کودکان برای شهروندان ارائه کرد و گفت: از رها کردن کودکان در مکان های عمومی خودداری کنید. 

سرهنگ "محمدرضا مزیدی" اظهار کرد: لوازم بازی گران قیمت کودکان را فقط در نقاط حفاظت شده و تحت نظارت خودتان به آن ها بدهید.

وی افزود: از آویختن زیور آلات قیمتی به کودکان و رها کردن آنها به تنهایی در معابر عمومی، کوچه و خیابان ها برای بازی و تفریح خودداری کنید.

مزیدی افزود: فقط در صورت نیاز و با نظارت خودتان موبایل را در اختیار کودکان قرار دهید و از حمل موبایل توسط فرزندان کم سن و سال بدون حضور والدین اجتناب گردد.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس یزد با بیان اینکه به کودکان بیاموزید که در اماکن عمومی از مقابل چشم شما دور نشوند افزود: به کودکان خود آموزش دهید که به افراد غریبه اعتماد نکنند.

این مقام مسئول گفت: کودکان کم سن خود را برای خرید به مغازه نفرستید و حتی برای بازی با سایر کودکان، بیش از حد از شما دور نشوند.

سرهنگ مزیدی در پایان با تاکید بر این مطلب که فرزندان شما هیچ گونه خوراکی از افراد غریبه قبول نکنند گفت: به فرزندانتان بیاموزید به بهانه های گوناگون، مثل خرید بستنی یا غیره به دنبال افراد غریبه نروند.

سارق موتورسیکلت در یزد دستگیر شد 

گروه استان ها- یزد- رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری سارق سابقه دار و کشف موتورسیکلت در یزد خبر داد. 

سرهنگ "محمدرضا حناساب" درتشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: درپی اعلام چندین فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان یزد، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرارگرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات خود در این رابطه و انجام گشت های هدفمند موفق به شناسایی محل اختفای سارقان شدند و با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه احدی سارق سابقه دار را در مخفیگاهش دستگیرکردند.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد افزود: متهم پس از رو به رو شدن با ادله پلیسی به سرقت موترسیکلت در شهرستان یزد اعتراف کرد. 

به گزارش پایگاه پلیس، سرهنگ حناساب درپایان ضمن اشاره به تشکیل پرونده و معرفی سارق موتورسیکلت به مراجع قضائی، ازهم استانی های عزیزخواست: ضمن توجه به توصیه و هشدار های پلیس درخصوص پیشگیری ازسرقت، درصورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را ازطریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه