English

فراخوان عضویت در سازمان جوانان هلال احمر

جمعیت هلال احمر به مناسبت روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی، جهت جذب اعضای فعال و علاقه مند به فعالیت های داوطلبانه، فراخوان عضویت خود را اعلام کرد.

فراخوان عضویت در سازمان جوانان هلال احمر

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به مناسبت روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی، جهت جذب اعضای فعال و علاقه مند به فعالیت های داوطلبانه، هفتمین فراخوان عضویت خود را اعلام کرد.

به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، سید جواد میرحسینی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت : این فراخوان در راستای تاب آوری و ارتقاء سطح دانش و مهارت جوانان و نوجوانان جهت پیشگیری از خسارات ناشی از زلزله برای سنین 4 تا 35 سال در تمامی کانون های سراسر کشور،  اعلام شد.

میرحسینی عنوان کرد : با توجه به دارابودن ظرفیت سازمان جوانان هلال احمر در تشکیل تیم های دادرس و سحر، هفتمین فراخوان جذب و سازماندهی را به مناسبت روز ایمنی در برابر زلزله وک اهش اثرات بلایای طبیعی داد.

علاقه مندان برای عضویت در سازمان جوانان هلال احمر می توانند از 5 تا 21 دی ماه، به آدرس اینترنتی members .rcs.ir   مراجعه نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه