English

پرونده خبری ستاد دیه استان یزد/ کمک پدر شهید مدافع سلامت تا یزدی تباران خارج از کشور برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد

ستاد دیه استان یزد محل دریافت کمک های نقدی مردم برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد است که در ادامه برخی از اقدامات خیران در این زمینه را می‌خوانیم.

پرونده خبری ستاد دیه استان یزد/ کمک پدر شهید مدافع سلامت تا یزدی تباران خارج از کشور برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سه برادر یزدی با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد و بررسی پرونده های مشمولین کمک این نهاد مردمی، هر یک نفری ۱۰ میلیون تومان و در مجموع ۳۰ میلیون تومان اهدا و با این مبلغ زمینه آزادی ۱ بانوی زندانی که به دلیل عجز در پرداخت بدهی روانه زندان گردیده بود را فراهم نمودند.

آزادی بانوی یزدی از زندان

این سه نیکوکار که تمایلی به فاش شدن نام و تصویرشان نداشتند هدف خود از این اقدام خداپسندانه را افزایش برکت در کسب و کار و شادی روح اموات بیان نمودند و در این خصوص گفتند: ما در فصول مختلف سال اقدام به کارهای خیری از قبیل تهیه جهزیه، تهیه سیسمونی، تهیه بسته های کمک معیشتی مینماییم و در این نوبت با توجه مشاهده فعالیت ستاد دیه استان در رسانه ها تصمیم گرفته تا مبلغی را جهت آزادی ۱ زندانی جرائم غیر عمد اهدا نماییم تا در این امر خیر نیز شریک باشیم.

نذری که آزادی ۳ زندانی غیر عمد را به همراه داشت

نیکوکار یزدی با مراجعه به دفتر نمایندگی ستاد دیه استان یزد و بررسی پرونده های افراد مشمول کمک این ستاد مردمی مبلغ ۵۰ میلیون تومان را جهت آزادی ۳ زندانی جرائم اهدا نمود.

این نیکوکار که تمایلی به فاش شدن نام و تصویرش نداشت در خصوص این اقدام خداپسدانه گفت: به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه و شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا(س) و با توجه به ادا شدن نذری که کرده بودم تصمیم گرفته جهت شادی روح مادرم در این ایام مبلغی را در حد توان خود به این امر خیر اختصاص دهم.

کمک مهندس یزدی به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد

مهندس یزدی با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد و بررسی پرونده های مشمول کمک این ستاد مردمی مبلغ ۳۰ میلیون تومان را جهت آزادی ۱ محکوم مالی جرائم غیر عمد اهدا نمود.

این نیکوکار یزدی که تمایلی به فاش شدن نام و تصویرش نداشت در خصوص این اقدام خداپسندانه گفت: به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) تصمیم گرفتم تا مبلغی را جهت خشنودی قلب امام زمان(ع) و نذر سلامتی خود و خانواده ام به این امر خیر اختصاص داد.

اختصاص هزینه مراسم یادبود به آزادی زندانیان

حامد رنجبر نیکوکار یزدی با مراجعه به دفتر ستاد دیه استان یزد مبلغ ۱۰ میلیون تومان هزینه برگزاری مراسم یاد بود پدر مرحوم خود را جهت آزادی یک مادر در بند اهدا نمود.

این نیکوکار هدف خود از این اقدام خدا پسندانه را شادی روح پدر مرحومش”حسین رنجبر” عنوان نموده و در این خصوص گفت: با مشاهده پویش یلدای رهایی و تبلیغات این پویش از رسانه ها تصمیم گرفته تا مبلغی را در حد توان خود اهدا نموده تا یک زندانی شب یلدا را در کنار خانواده خود سپری نماید و به امید روزی که هیچ مادری در بند و گرفتار نباشد.

گفتنی است پویش یلدای رهایی برای سومین سال متوالی به همت ستاد دیه استان یزد و با همکاری سازمان فرهنگی،اجتماعی،ورزشی شهرداری یزد برگزار می گردد.

تداوم پنجشنبه های مهربانی در ستاد دیه استان یزد

همزمان با پنجشنبه(۲۴ آذر ماه) کاظم یعقوب زاده نیکوکار یزدی که هم اکنون ساکن استان شیراز میباشد طی تماس با ستاد دیه استان یزد مبلغ ۱۰ میلیون تومان را جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا نمود.

این نیکوکار هدف خود از این اقدام را خشنودی خداوند متعال و شادی روح مادر خود مرحومه “عزت ایزدی” بیان نموده و در این خصوص گفت: با مشاهده تبلیغات در فضای مجازی در خصوص پویش یلدای رهایی و کمک خیرین در قالب خیرات تصمیم گرفته تا این پنجشنبه این مبلغ را جهت آزادی یک زندانی اهدا نمایم تا وی نیز شب یلدا را در کنار خانواده خود سپری نماید.

خمس زرگر یزدی آزادی ۲ زندانی غیرعمد را بدنبال داشت

زرگر یزدی با استجازه از مرجع تقلید خود با اختصاص مبلغ ۵۵ میلیون تومان در قالب پویش یلدای رهایی زمینه آزادی زندانیانی که را فراهم نمود که نه از روی نیات مجرمانه بلکه صرفا بر حسب ناتوانی مالی در تامین دیون مالی رهسپار زندان شده‌ بودند.

این نیکوکار یزدی که تمایلی به انتشار نام و تصویر خود نداشت هدف از این اقدام خیرخواهانه را خشنودی خداوند و افزایش برکت در کسب و کار بیان نمود و گفت: با پرس و جو در خصوص زمینه‌های اختصاص سهم سادات و آشنایی با عملکرد ستاد دیه و با مشاهده تبلیغات پویش یلدای رهایی از صدا و سیما به این نتیجه رسیدم تا مبلغی از خمس را جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا نمایم تا با این اقدام آنها بر سر سفره یلدا در کنار خانواده خوب باشند.

سَهم سادات بخشی از مصرف شش گانه خمس است که بسیاری از خیرین در سال‌های اخیر با تایید مرجع تقلید خود آن را در راستای اقدامات عام‌المنفعه‌ای چون آزادی بدهکاران غیربزهکار اختصاص می‌دهند.

گفتنی است یلدای رهایی پویشی است که به همت ستاد دیه استان یزد و با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و با هدف آزادی زندانیان جرائم غیر عمد برای سومین سال متوالی اجرا میگردد.

جمع آوری ۲۴۰ میلیون ریال در یک یلدای رهایی

مهدی صفوی زاده طناز و عضو گروه یاوران ستاد دیه استان یزد و محمد صادقیان در حاشیه برگزاری مراسم تجلیل از فرزندان برتر علمی شرکت فولاد غدیر ایرانیان، با برگزاری آیین گلریزان مبلغ ۲۴۰ میلیون ریال را جهت آزادی ۱ زندانی جرائم غیر عمد در قالب پویش یلدای رهایی جمع آوری نمودند.

در این آیین که با حضور اسدالله فرشاد مدیر عامل و  محمد رضا پاکسیما مدیر این کارخانه همراه بود این دو هنرمند با اعلام در خصوص پویش یلدای رهایی اقدام به برگزاری گلریزانی تحت عنوان “خنده‌ی ماندگار” نموده و این مبلغ از سوی مدیریت و کارکنان این مجموعه جهت آزادی ۱ زندانی جرائم غیر عمد و بازگشت لبخند بر روی لب های وی و خانواده او به ستاد دیه استان یزد اهدا گردید.

گفتنی است مبلغ ۱۵ میلیون تومان نیز سال گذشته از سوی این مجموعه به مناسبت عید غدیر خم به ستاد دیه استان یزد اهدا گردیده بود.

کمک سه برادر یزدی به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد

همزمان با پنجشنبه(۱ دی ماه) ۳ برادر یزدی با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد هر یک مبلغ ۵ میلیون تومان و در مجموع مبلغ ۱۵ میلیون تومان را جهت آزادی ۱ زندانی جرائم غیر عمد اهدا نمودند و با این عمل خیر خود پنجشنبه های مهربانی ستاد دیه استان یزد را تداوم بخشیدند.

این سه برادر که تمایلی به فاش شدن نام و تصویر خود نداشتند هدف خود از این اقدام اقدام را خشنودی خداوند متعال، شادی روح درگذشتگان و افزایش برکت در کسب و کار خود بیان نموده و در این خصوص گفتند: با مشاهده تبلیغات مربوط به پویش “یلدای رهایی” از صدا و سیما و جهت تحقق شعار” فرزندان زندانیان جرائم غیر عمد را فراموش نکنیم” تصمیم گرفته تا در حد توان خود مبلغی را جهت آزادی یک زندانی و بازگشت وی به آغوش خانواده اهدا نماییم به امیر روزی که هیچ فرزندی به دلیل وقوع جرائ غیر عمد از پدر و مادر خود دور نباشد.

گفتنی است ماه گذشته نیز ۳ برادر دیگر یزدی با مراجعه به دفتر ستاد دیه استان یزد مبلغ ۳۰ میلیون تومان را جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا نمودند.

اختصاص هزینه دومین مراسم سالگرد به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد

سید علی میر حسینی با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد مبلغ ۶ میلیون تومان، هزینه دومین مراسم سالگرد پدر مرحوم خود را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داد.

این نیکوکار هدف خود از این اقدام خداپسندانه را شادی روح مرحوم” سید علی محمد میرحسینی” بیان نموده و در این خصوص گفت: با خانواده تصمیم گرفته هزینه دومین مراسم سالگرد پدر مرحومم را مانند سال گذشته به امر آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص دهیم با این اقدام یک پدر از زندان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگردد.

گفتنی است این خانواده سال گذشته نیز مبلغ ۲۰ میلیون تومان هزینه مراسم ختم پدر مرحومش را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داده بود.

کمکِ پدر شهید مدافع سلامت به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد

همزمان با آغاز هفته بسیج، سید محمد میری صالح آباد پدر شهید مدافع سلامت” سیده ام البنین میری صالح آباد” کارمند مرکز بهداشت فهرج و بیمارستان شهید رهنمون یزد که بر اثر ابتلا به بیماری کرونا به جمع شهیدان مدافع سلامت پیوست به همراه فرزندان این شهید با حضور در دفتر نمایندگی این ستاد مردمی مبلغ ۱۲ میلیون تومان هزینه مراسم دومین سالگرد فرزند خود را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داد.

این نیکوکار هدف خود از این اقدام خداپسندانه را شادی روح فرزند خود بیان نموده و در این خصوص گفت: یکی از وصیت های فرزندم در ایام بیماری این موضوع بود که هیچ گونه هزینه ای جهت برگزاری مراسمات وی گرفته نشود و تمام هزینه ها را صرف امور خیر کنیم که سال گذشته این هزینه صرف کمک به ایتام گردید و در سال جاری نیز تصمیم گرفته تا این مبلغ را جهت آزادی ۱ زندانی جرائم غیر عمد اهدا نماییم.

گفتنی است یک جلد قرآن نفیس و لوح سپاس با امضا مدیر نمایندگی استان یزد به فرزندان و پدر این شهید بزرگوار اهدا گردید.

آزادی ۲ زندانی غیرعمد با کمک‌ یزدی مقیم خارج از کشور

سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد گفت: نیکوکار یزدی مقیم کانادا با پرداخت مبلغ ۷۰ میلیون تومان زمینه آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد را از زندان فراهم نمود.

این مقام مسئول در ادامه گفت: این نیکوکار یزدی که تمایلی به فاش شدن نام و تصویرش نداشت هدف خود از این اقدام را آزادی مددجویانی بیان نمود که تنها به دلیل بدهی های مالی در زندان تحمل حبس مینمایند و این مبلغ را توسط مادر خود که ساکن ایران هست به حساب ستاد دیه استان یزد واریز نمود.

گفتنی است ماه گذشته نیز مبلغ ۱۵ میلیون تومان هزینه مراسم سالگرد توسط بانوی یزدی مقیم خارج از کشور جهت آزادی ۱ زندانی جرائم غیر عمد اهدا گردیده بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه