English

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران:

 ‌شهدا ناجی ملت ایران هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در آئین استقبال و بدرقه پیکر شهید گمنام در جویبار گفت: شهدا بدون ادعای ملی گرایی ناجی نوامیس و حافظ جان دختران و پسران این سرزمین هستند.

 ‌شهدا ناجی ملت ایران هستند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، روح الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در آئین استقبال و بدرقه پیکر شهید گمنام در جویبار اظهار داشت: شهیدان این سرزمین پرچم خونرنگ اباعبدالله را با نثار جان خویش تقدیم ملت ایران کردند.

وی ادامه داد: شهدا بدون ادعای ملی گرایی ناجی نوامیس و حافظ جان دختران و پسران این سرزمین هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به حوادث اخیر کشور و تلاش معاندان برای تقابل دهه هشتادی ها با انقلاب، افزود: دهه هشتادی ها بدانند جان نثار این ملت چه کسانی هستند در یک سو قهرمانان واقعی که جان خویش را فدا کردند و در دیگر سو قهرمانان مجازی و کذایی ایستاده اند که سرسپرده دشمنان ملت ایران هستند.

وی با تجلیل از ولایت مداری مردم مازندران که در ترویج روحیه شهادت طلبی پیشتازند، بیان داشت: در شب شهادت بانوی دو عالم عرض می کنیم که بانوان این سرزمین در راه حسین(ع) نه فقط با اشک که با تقدیم خون جگرگوشه های خود، به دفاع از ولایت و مرزهای شرف و عقیده برخاستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران تصریح کرد: ملت ما با تقدیم هزاران شهید آبدیده شد و در راه آرمانهای والای انقلاب محکم ایستاده است‌.

وی ابراز داشت: امروز دفاع از امنیت ملی و مرزهای فرهنگی انقلاب مأموریت کلیدی دلباختگان ایران اسلامی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه