English

استاندار کرمانشاه:

شهدا و ایثارگران الگویی ماندگار برای جوانان ما هستند

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه شهدای گرانقدر و والامقام بر گردن همه ما حق دارند، گفت: باید تلاش کنیم که ادامه دهندگان راه آنان باشیم و آرمان‌های آنان را زمین نگذاریم.

شهدا و ایثارگران الگویی ماندگار برای جوانان ما هستند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، بهمن امیری‌مقدم با حضور در منزل خانواده شهیدان «شهسوار امامی» و «مراد دوستی چقاکبودی» از آنها سرکشی کرد و از ایثار و صبوری خانواده شهدا به ویژه مادران آنها قدردانی نمود.

وی در این دیدارها با بیان اینکه ملت ایران قدردان خون شهدا هستند، گفت: شیرمردان بسیاری برای دفاع از ایران اسلامی از جان خود گذشتند و مردم عزیز ما قدردان این جانفشانی‌ها و شهادت طلبی‌ها هستند.

استاندار کرمانشاه افزود: شهدا و ایثارگران الگویی ماندگار برای جوانان ما هستند و باید این الگوها را هرچه بهتر و بیشتر از طریق رسانه ها به نسل جوان معرفی کنیم.

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه در ادامه گفت: ما و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید توجه داشته باشیم که راه شهدا برای ما حجت است و مواظب باشیم در دنیا در مسیر آنها حرکت کنیم و عکس شهدا عمل نکنیم.

امیری‌مقدم ادامه داد: امروز هم ما در جایگاه خدمت هستیم و باید از شهدا درس ایثارگری بگیریم و خدمتگزار مردم باشیم.

بهمن امیری‌مقدم در ادامه دیدارهای هفتگی خود با خانواده شهدا؛ با حضور در منزل شهید «شهسوار امامی»، یاد و خاطره این شهید را گرامی داشت و از ایثار و صبوری خانواده شهید بویژه مادر گرانقدر شهید تقدیر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه