English

استاندار کرمانشاه خبر داد؛

دانشگاه فرهنگیان پس از سال‌ها تعطیلی، به چرخه آموزش برگردانده می‌شود

بهمن امیری مقدم گفت: دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه پس از تایید شورای فنی و بهسازی، به چرخه آموزش عالی برگردانده می‌شود.

دانشگاه فرهنگیان پس از سال‌ها تعطیلی، به چرخه آموزش برگردانده می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه در چهارمین نشست کمیته استانی هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان استان کرمانشاه گفت: رهبر معظم انقلاب تاکید بسیار زیادی بر پیشرفت و تعالی دانشگاه فرهنگیان در سراسر کشور به عنوان یک مجموعه انسان ساز ، دارند و این نگاه با جدیت در استان دنبال می‌شود.

امیری مقدم در ادامه آموزش و پرورش را یک زیرساخت بسیار مهم توسعه‌ای در ایران توصیف کرد و گفت: در این میان دانشگاه فرهنگیان به عنوان مجموعه‌ای که به تربیت معلمان می‌پردازد از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است. 

وی گفت: معیارهای انتخاب افرادی که در این دانشگاه پذیرفته می‌شوند بسیار مهم است زیرا امر مهم آموزش و تربیت نسل آینده به این عزیزان سپرده می شود. 

مدیر ارشد استان تاکید کرد: دانشگاه فرهنگیان باید بستری برای جذب و تربیت انسان های سالم، صالح، خلاق، توانمند، بابرنامه، تلاشگر، باانگیزه باشد.

وی در ادامه سخنانش عنوان کرد: کرمانشاه از قدیم الایام قطب علمی و آموزشی غرب کشور بوده و هرگونه برنامه توسعه و بهسازی دانشگاه فرهنگیان با این چشم انداز، اجرایی شود. 

امیری مقدم عنوان کرد: متأسفانه ساختمان اصلی دانشگاه فرهنگیان با وجود برخورداری از فضا و امکانات آموزشی و جانبی بسیار مناسب، به بهانه مبهم آسیب ناشی از زلزله، مدت هاست تعطیل شده در حالیکه این مجموعه هیچ آسیب خاصی ندیده است. 

وی گفت: به زودی شورای فنی استان یک بازدید جامع از این دانشگاه انجام خواهد داد و هماهنگی های لازم برای بهسازی‌این مجموعه و فعال شدن دوباره آن به شکلی مناسب انجام می شود.

استاندار کرمانشاه با تاکید برضرورت تقویت نشاط و شادی در فضاهای آموزشی، گفت: این امکان فراهم شده‌ که دانش آموزان در قالب برنامه کرمانشاه گردی از امکان استفاده از تمامی مراکز تفریحی و گردشگری به شکل رایگان بهره مند شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه