English

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی ساری اعلام کرد؛

خرید توافقی ۴۸ تن برنج از کشاورزان ساری

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی ساری از خرید توافقی 48 تن ارقام پرمحصول برنج از کشاورزان این شهرستان خبر داد.

خرید توافقی 48 تن برنج از کشاورزان ساری

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید اسماعیل علوی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی ساری با اشاره به بازدید فرماندار مرکز استان و سرپرست تعاون روستایی استان مازندران از مرکز خرید توافقی ارقام پرمحصول برنج در شهرستان ساری، اظهار داشت: خرید توافقی برنج در این شهرستان از تاریخ 29 آذرماه آغاز و تاکنون 48 تن برنج از کشاورزان این شهرستان خریداری شد.

وی با بیان اینکه امسال اتحادیه تعاون روستایی برای حمایت از تولید بخش کشاورزی، برنج کشاورزان را خریداری می کند، ادامه داد: ارقام ندا و شیرودی به ترتیب با قیمت توافقی 33 و 41 هزار و 800 تومان با افت 8 تا 12 درصد از برنجکاران تحویل و به ازای افت بیشتر یک درصد از قیمت پایه کم می شود.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ساری با اشاره به اینکه یک مرکز خرید در شهر آکند این شهرستان فعال است و کشاورزان می توانند در صورت تمایل برای فروش برنج خود به این مرکز خرید مراجعه کنند، تصریح کرد: خرید توافقی برنج موجب رونق بازار، افزایش تقاضا و قیمت آن و سبب بهبود تولید و کسب و کار برنجکاران خواهد شد.

وی با بیان اینکه این شهرستان دارای 24 هزار و 128 هکتار سطح زیر کشت برنج است، افزود: شهرستان ساری با 153 هزار تن تولید شلتوک حائز رتبه سوم استان است که 6 هزار و 880 هکتار از این سطح ارقام پرمحصول با عملکرد 60 هزارتن تولید شلتوک ارقامی مانند شیرودی، ندا و فجر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه