English

امیر دلداری:

نرخ گوشت مرغ در مشهد متعادل شده است

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد بیان کرد: نرخ گوشت مرغ از زمان حذف ارز ترجیحی در مشهد متعادل بوده است و کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار بدلیل افزایش عرضه آن بر تقاضا می باشد.

نرخ گوشت مرغ در مشهد متعادل شده است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، امیر دلداری مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد اعلام کرد: قیمت مصوب هر کیلوگرم گوشت مرغ ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان است که اکنون نرخ آن در بازار مشهد ۵۳ هزار تومان است.

دلداری همچنین تصریح کرد: نرخ گوشت مرغ از زمان حذف ارز ترجیحی در مشهد متعادل بوده است و گوشت مرغ در چند ماه اخیر به فراوانی در مشهد عرضه شده و وضعیت جوجه ریزی و تولید آن نیز مطلوب بوده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد ادامه داد: کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار بدلیل افزایش عرضه گوشت مرغ بر تقاضای آن در بازار این شهر وی پیشی گرفتن آن است، چراکه با توجه به آغاز محرم و توقف برگزاری مراسم و مجالس، مصرف گوشت مرغ کاهش یافته است.

وی با اشاره به علت بالا بودن قیمت برنج در بازار مشهد متذکر شد: امسال خشکسالی و کاهش تولید برنج بر قیمت آن اثر گذاشت و نرخش را افزایش داد، هم اینک کمبودی در برنج وجود ندارد اما خرید آن توسط مردم کاهش یافته است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد در مورد وضعیت روغن خوراکی نیز یادآور شد: اخیرا دولت اعلام کرده است که نرخ آن باید بین ۱۰ تا ۲۵ درصد کاهش یابد اما هنوز نامه ای از وزارتخانه در این زمینه به اصناف ابلاغ نشده است،

دلداری در خاتمه با اشاره به اجرای طرح قیمت گذاری کالا اظهار کرد: از سوی دیگر در صورت اجرای این مصوبه، قیمت درج شده روی کالاها باید اصلاح شود که این موضوع زمان‌بر است و باید کالاها با قیمت قبل به فروش کامل رسیده باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه