English

حاج رسولی ها:

مسئولان از ظرفیت شوراها برای حل مشکلات کشور استفاده کنند

​رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شوراها از ظرفیت بالایی برخوردار هستند که می‌توانند بسیاری از مشکلات موجود را حل کنند و از این ظرفیت باید استفاده کرد.

مسئولان از ظرفیت شوراها برای حل مشکلات کشور استفاده کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، عباس حاج‌رسولی‌ها در نطق میان دستور شصت و نهمین جلسه علنی شورای شهر با گرامیداشت یاد مرحوم عباس شیبانی اظهار کرد: وی از مدیران ساده زیست و سخت‌کوش در مجلس و شورای شهر بود.

وی با اشاره به موضوع جهاد تبیین گفت: هرکس با توجه به شناختی که نسبت به مباحث اجرایی کشور دارد باید حقایق را برای مردم بگوید. از ابتدای انقلاب تا کنون خدمات ارائه شده به شهروندان در حوزه‌ها و ابعاد مختلف چندین برابر شده است و این دستاوردها باید برای مردم شرح داده شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به چندین برابر دشمن خدمات کشور در حوزه‌های مختلف گفت: ۶ برابر شدن راه‌های اصلی کشور، ۲ برابر شدن میزان خطوط راه آهن، ۲۰ برابر شدن ظرفیت بنادر ، ۳۰ برابر شدن سدهای مخزنی، ۱۴برابر شدن تولید برق کشور از این جمله است.وی افزود: با وجود حمله دشمن به کشور و هشت سال درگیری با جنگ اما یک متر از خاک کشور را از دست ندادیم و این از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

حاج رسولی‌ها تصریح کرد: آمار و ارقام بالایی برای توسعه حمل و نقل عمومی در مدیریت شهری اختصاص پیدا کرده است که باید انعکاس مطلوبی در رسانه‌ها پیدا کند. مردم باید از دستاوردهای مطلع شوند و در این خصوص باید رسانه‌ها اقدام جدی انجام دهند.

وی با اشاره به قوانین دست و پا گیر و لزوم برطرف کردن آن، گفت: طرح جامع ارتفاعات ۱۰ سال در شهر اجرا می‌شد اما اکنون شرایط متفاوتی دارد که سبب نارضایتی مردم شده است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شوراها از ظرفیت بالایی برخوردار هستند که می‌توانند بسیاری از مشکلات موجود را حل کنند و از این ظرفیت باید استفاده کرد.

حاج رسولی ها با اشاره به مشکل بیکاری و مسکن در اصفهان گفت: استاندار باید به میدان آمده و از ظرفیت دستگاه‌ها و شورای شهر برای حل این مشکل که در اصفهان حاد است استفاده کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه