English

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

اصفهان از نظر بودجه از دیگر کلانـشهرهای کشـور عقـب افتاده است

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از نظر بودجه اصفهان از شهرهای همپا مانند مشهد عقب افتاده است که این موضوع مشکلات این شهر را بیشتر کرده است.

اصفهان از نظر بودجه از دیگر کلانـشهرهای کشـور عقـب افتاده است

عباس حاج رسولی‌ها در نوزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان بیان کرد: برای حل مشکلات اصفهان باید بررسی بیشتری صورت بگیرد. از نظر بودجه اصفهان از شهرهای همپا مانند مشهد عقب افتاده است که این موضوع مشکلات این شهر را بیشتر کرده است.

وی در بیان تذکرات خود  اظهار کرد: برای نگهداری شهر با این قدمت تاریخی توجه ویژه‌ای در بودجه نشده است. بیشترین مالیات را اصفهانی‌ها پرداخت می‌کنند اما در بحث عمرانی بودجه اصفهان تقریبا صفر است.

وی افزود: بیش از ۵۰ هزار دانشجو و ۵ دانشگاه مهم در این شهر داریم. فعالیت چندین صنعت بزرگ در این شهر و تقدیم ۲۳ هزار شهید به ایران نشان دهنده فاصله اصفهان با دیگر نقاط کشور است، اما بیکاری در نصف‌جهان بیداد می‌کند و این شهر مورد ظلم قرار گرفته است.

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان بیان کرد: برای حل مشکلات اصفهان باید بررسی بیشتری صورت بگیرد. از نظر بودجه اصفهان از شهرهای همپا مانند مشهد عقب افتاده است که این موضوع مشکلات این شهر را بیشتر کرده است.

وی با بیان اینکه برای اشتغال و ازدواج جوانان باید فکر شود، گفت: تهیه مسکن در اصفهان بسیار سخت است. یک فرد کارمند یا کارگر عادی بیش از ۱۵۰ سال طول می‌کشد تا بتواند در این شهر خانه بخرد!

حاج رسولیها همچنین با اشاره به تفاوت میزان هزینه و درآمد شهروندان اصفهانی نسبت به شهروندان مناطق محروم کشور گفت: کارگران و کارمندان مناطق محروم ضریب حقوق بالایی دارند اما در اصفهان حقوق بالاتر نیست، با اینکه هزینه‌های زندگی بالاتر است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه