English

برای مقابله با ویروس کرونا انجام شد؛

اختصاص بودجه ۱۰۰ میلیارد ریالی شهرداری اصفهان

شهرداری اصفهان لایحه اختصاص100 میلیارد ریال برای کنترل و مبارزه با ویروس کرونا را به شورای شهر اصفهان تقدیم کرد.

اختصاص بودجه 100 میلیارد ریالی شهرداری اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، رئیس کمیسیون پایش و نظارت شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با تصویب اکثریت اعضای شورای شهر اصفهان ۱۰۰ میلیارد ریال برای پیشگیری از کرونا به شهرداری اصفهان اختصاص یافت.

فتح الله معین در خصوص این لایحه بیان کرد: از آنجائیکه اعتبار مورد نیاز شهرداری اصفهان برای مقابله با ویروس کرونا در قالب حوادث غیرمترقبه به شمار می رود، نیازی به مصوبه شورای شهر ندارد و بدون اجازه هم امکان تخصیص این اعتبار وجود دارد.

وی با بیان اینکه شهرداری برای حفظ سلامت شهروندان این پیشنهاد را ارائه داده افزود: هزینه این اعتبار با توجه به شرایط دیگر دستگاه‌ها امری ضروری است اما نباید در شهرداری‌های مناطق موازی کاری و اختصاص بودجه داشته باشیم .

معاون مالی ، اقتصادی شهرداری اصفهان در این خصوص اظهار کرد: با وجود اینکه هیچ ارگانی در اصفهان اعتباری برای کنترل ویروس کرونا اختصاص نداده است اما همه از شهرداری انتظار تخصیص اعتبار دارند.

مرتضی طهرانی ادامه داد: در راستای تامین بهداشت عمومی و سلامت مردم، شهرداری پیشنهاد اختصاص 10 میلیارد تومان در قالب لایحه را به شورای شهر ارائه داد. با توجه به اینکه بودجه حوادث غیرمترقبه شهرداری اصفهان به یک صد میلیارد ریال هم نمی رسد، این لایحه می تواند در این زمینه به ما کمک کند.

گفتنی است؛ همچنین بر اساس مصوبه‌ کمیسیون اجتماعی شورای شهر اصفهان، قرار است برای کودکان کار اصفهان دستکش، ماسک و محلول ضدعفونی کننده تهیه شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه