English

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان خبر داد؛

احداث باغ غدیر کوچک در راه سودان/ رفع گلوگاه‌های محلی در محلات سی گانه شهر

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه یک فضای سبز ۴.۵ هکتاری در سودان احداث خواهد شد، گفت: این فضای سبز در اشل کوچک باغ غدیر خیابان علامه امینی سمت شمال شهر اصفهان احداث خواهد شد.

احداث باغ غدیر کوچک در راه سودان/ رفع گلوگاه‌های محلی در محلات سی گانه شهر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مجید نادرالاصلی اظهار کرد:کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با توجه به موضوع مهم مناطق کم‌برخوردار و با نگاه به مناطق حاشیه‌ای و لزوم توجه به ارائه امکانات به این مناطق تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: برای موضوع محله‌محوری سال ۱۴۰۱، دو محله در هر یک از مناطق پانزده‌گانه انتخاب شد و بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های محله‌محور بودجه تصویب شد که پیش‌بینی می‌شود تا بیش از ۷۵ درصد از آن محقق و پروژه‌های در سطح این محله‌ها اجرا شود.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: رفع گلوگاه‌های محلی، بهسازی زیرساخت‌ها و معابر محلات، از جمله پروژه‌های محله‌محوری در سطح محله‌های سی‌گانه شهر است.

وی تاکید کرد: تقاطع غیرهمسطح آیت‌الله غفاری با حدود ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار، تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکار در ورودی اصفهان با حدود ۸۵ میلیارد تومان اعتبار، پروژه احداث ادامه خیابان عاشق اصفهانی شرقی تا اتوبان فرودگاه برای رفع مشکل چندین ساله شهروندان، آزادسازی گلوگاه شهید مفتح در محله ارزنان و دارک و اجرای آسفالت در مناطق محروم به ارزش ۱۲ میلیارد تومان از جمله پروژه‌های در نظر گرفته شده برای رفع مشکلات مناطق کم‌برخوردار است که تا پایان سال تکمیل خواهد شد.

نادرالاصلی تصریح کرد: برای ساماندهی میدان عروج (فلکه شش‌راه) نیز یک پروژه در نظر گرفته شده است که در مرحله اجرای آسفالت است.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه یک فضای سبز ۴.۵ هکتاری در سودان احداث خواهد شد، گفت: این فضای سبز در اشل کوچک باغ غدیر خیابان علامه امینی، در شمال اصفهان احداث خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه