English

برگزاری رویداد ملی سفیران نوسازی در استان یزد گامی ارزشمند در بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده و تاریخی

معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی استان یزد گفت: توجه ویژه به بازآفرینی و بهسازی مسکن های شهری به ویژه در بافت های تاریخی با استفاده از سیاست‌های تشویقی دولت از جمله اهداف برگزاری رویداد ملی سفیران نوسازی است.

برگزاری رویداد ملی سفیران نوسازی در استان یزد گامی ارزشمند در بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده و تاریخی

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی، رضاخسروآبادی معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی استان یزد در این رابطه با رویداد ملی سفیران نوسازی گفت: از طرف وزارت راه و شهرسازی مقرر شد با هماهنگی شهرداری های سه شهر مرکز استان یعنی یزد، اردکان و میبد همایش سه روزه در این استان برگزار شود و در این همایش اهداف بازآفرینی شهری در بافت های فرسوده و تاریخی تشریح شود.

وی افزود: هدف از این همایش آموزه سازی، فرهنگ سازی و تشویق مردم در امر نوسازی مسکن با استفاده از سیاست‌های تشویقی دولت که به عنوان اهرم در اختیار دارد می باشد.

ایشان خاطر نشان کرد : شهرهای اردکان و میبد و یزد به عنوان این رویداد در سطح ملی معرفی شدند تا با همکاری شهرداری ها همایش برگزار شود و در اولین روز این رویداد ملی  شهرداری اردکان میزبان مهمانان بود.

خسروآبادی گفت:در اولین روز این رویداد تشریح سیاست های دولت در امر نوسازی مسکن، بازدید از چند منطقه هدف بازآفرینی و استفاده از تجارب سایر میهمانان از جمله برنامه هایی بود که برگزار شد.

ایشان در پایان تاکیدکرد:امیدواریم با تشریک مساعی که در این رویداد انجام خواهد شد بتوانیم روند نوسازی و هدف بازآفرینی شهری را تسریع داده و با کمک شهرداری ها به اهداف از قبل تعیین شده دست یابیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه