English

معاون گردشگری فارس خبر داد؛

برگزاری چهار رویداد تخصصی در نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس از قطعی شدن ۴ رویداد تخصصی در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس خبرداد.

به گزارش خبرگزاری موج فارس، ابراهیم بختیاری معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس  با بیان اینکه در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس برنامه‌ های جنبی و رویداد‌های تخصصی برگزار می‌شود، گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده در زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس، همایش گردشگری خوراک، ادبی، هنری و طبیعت گردی به طور قطع اجرا می‌شود. به گفته وی همچنین در این نمایشگاه همایش‌ها و سمینار‌های تخصصی، کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی تشکل‌های صنفی گردشگری برگزار خواهد شد.

او گفت: اجرای چنین برنامه‌های جنبی ارتقای سطح کیفی نمایشگاه را به دنبال دارد و از نظر تخصصی کمک قابل توجهی به شرکت‌ها، موسسات و علاقه‌مندان به این حوزه خواهد شد.

گردشگری و صنایع دستی

معاون گردشگری فارس، دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس را دومین برند نمایشگاهی گردشگری کشور برشمرد و تعویق تاریخ برگزاری این نمایشگاه را به عنوان یک فرصت تلقی کرد.

او گفت: با توجه به مشکلات متعددی که در ماه‌های اخیر رخ داد به طور حتم برگزاری نمایشگاه در آذرماه شکوه و جلوه مورد انتظار جامعه بزرگ‌ گردشگری را نداشت و در شان استان فارس هم نبود از این رو برآن شدیم تا با جابه جایی در تاریخ برگزاری نمایشگاه و البته تلاش مضاعف بتوانیم این نمایشگاه را از نظر کمی و کیفی با شرایط بهتری برپا کنیم.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس از ۲۰ تا ۲۳ دی ماه در محل نمایشگاه‌های بین المللی شیراز واقع در شهرک گلستان برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه