English

مدیر کل میراث فرهنگی فارس اعلام کرد؛

شیراز میزبان دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری «پارس»

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس اعلام کرد که دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس، به عنوان یکی از رویدادهای بزرگ در این بخش، ۲۰ دی در شیراز برپا خواهد شد.

شیراز میزبان دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری «پارس»

به گزارش خبرگزاری موج فارس، سید موید محسن نژاد مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس از برگزاری بزرگترین رویداد گردشگری کشور در شیراز خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: شیراز، از ۲۰ تا ۲۳ دی میزبان دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری «پارس» خواهد بود.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس ادامه داد: این نمایشگاه قرار بود ۲۳ تا ۲۶ آذر ماه برگزار شود که میسر نشد و  با برگزاری جلسات متعدد با مسئولان و فعالان حوزه گردشگری و صنایع دستی برای حضور هدفمند و هر چه بهتر برپایی این نمایشگاه تخصصی، ۲۰ دی برگزار خواهد شد.

وی نمایشگاه گردشگری «پارس» از مهمترین و بزرگترین رویدادهای کشور دانست و اظهار کرد: در این نمایشگاه، ضمن معرفی توانمندی ها، ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری فارس، نشست ها و کارگاه های تخصصی در حوزه های گردشگری و صنایع دستی هم برگزار خواهد شد.

محسن نژاد ادامه داد: هتل ها و مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرت هوایی و گردشگری، دانشگاه‌ ها، اماکن مذهبی و زیارتی مانند حرم های مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و سید علاالدین حسین (ع)، شهرداری ها، شهرداری شیراز، ادارات میراث ‌فرهنگی در شهرستان های کشور و استان، اقامتگاه های بومگردی و سنتی، اتاق بازرگانی، انجمن ها و تشکل های گردشگری ، شرکت ها و  برندهای گردشگری، استارتاپ ها، تجهیزات هتلی و ... برای حضور به دوازدهمین نمایشگاه گردشگری پارس دعوت شدند.

وی با تاکید بر اینکه استان فارس بیشترین آثار ثبت جهانی را به خود اختصاص داده است، گفت: همدلی رکن اصلی ارتقای جایگاه فارس در صنعت گردشگری بر شمرد و گفت: پیشنهاد تشکیل شورای سیاست گذاری برای برگزاری این نمایشگاه بین المللی گردشگری «پارس» به استانداری فارس داده شده است تا شاهد برگزاری جهت هر چه باشکوه تر برگزار شدن این نمایشگاه تاثیر گذار باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه