English

سید بابک هاشمی‌نکو:

باید مجال حرف زدن و ابراز احساسات برای دانش آموزان را در مدارس فراهم کنیم

مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: باید مجال حرف زدن، ابراز احساسات و گفتن عقاید را برای دانش آموزان در مدارس فراهم کنیم.

باید مجال حرف زدن و ابراز احساسات برای دانش آموزان را در مدارس فراهم کنیم

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سید بابک هاشمی‌نکو مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور تشکل‌های فرهنگیان در جمع مدیران مدارس میناب اظهار داشت: آموزش وقتی به موفقیت خواهد رسید که مبتنی بر عدالت آموزشی باشد و باید تلاش کرد که به این عدالت آموزشی نزدیک شویم.

وی افزود: گفتمان مورد نیاز در مدارس امروز کشور گفتمان تربیتی است و از آنجایی که تربیت یک اثر تعاملی است، احیای اصلی تربیت و فعالیت‌های تربیتی باید محور برنامه ها و فعالیت های مدارس قرارگیرد.

به گفته هاشمی‌نکو، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نقشه راه و مسیر حرکت تمام فعالیت های مدارس می باشد که پرداختن ویژه به مسائل تربیتی یکی از ارکان اصلی این سند به شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه هماهنگی ارکان مدرسه موفقیت بیشتر اهداف تربیتی و آموزشی را به همراه خواهد داشت، اظهار داشت: نسل دانش آموزی امروز، نسلی آرمان‌گراست و باید مجال حرف زدن، ابراز احساسات و گفتن عقاید را برای آن ها در مدارس فراهم کنیم.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور تشکل‌های فرهنگیان افزود: مدرسه به عنوان خانه دوم دانش آموزان که نمونه یک جامعه کوچک‌تر به‌شمار می‌آید، باید به روز باشد تا پاسخ دهنده مناسبی برای این نسل باشیم؛ شرایط گفتگوی منطقی و آزاد را در مدارس فراهم سازیم.

گفتنی است، باحضور مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور تشکل‌های فرهنگیان چهار پروژه ورزشی شامل سه زمین چمن مصنوعی و زمین والیبال ساحلی دانش آموزی  با اعتبار 11 میلیارد ریال در میناب به بهره‌برداری رسید

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه