English

وحید خدابنده:

ارتقای سطح مهارت معلمان توسعه «عدالت آموزشی» را به دنبال دارد

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: افزایش توانمندی و ارتقای سطح مهارت معلمان، زمینه‌ساز توسعه عدالت آموزشی خواهد بود.

ارتقای سطح مهارت معلمان توسعه «عدالت آموزشی» را به دنبال دارد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، وحید خدابنده ، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اردبیل در نشست تخصصی با سرگروه‌ها و راهبران آموزشی منطقه ارشق گفت: افزایش توانمندی و ارتقای سطح مهارت معلمان، زمینه‌ساز توسعه عدالت آموزشی خواهد بود.

وی با بیان اینکه سرگروه‌های درسی و راهبران آموزشی و تربیتی، بازوان قدرتمند و نیروی محرک حوزه‌ی آموزش ابتدایی هستند، افزود: نقش راهبران و سرگروه‌های درسی در پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت، ارتقای کیفیت آموزشی و رسیدن به اهداف یاددهی و یادگیری بسیار مؤثر است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اردبیل همچنین از آغاز کلاس‌های آمادگی یک ماهه پیش دبستانی خبر داد و گفت: این کلاس‌های کوتاه مدت برای بازماندگان از دوره یک ساله به ویژه در مناطق دور زبانه با هدف تأمین و بسط عدالت آموزشی در برخورداری از فرصت‌های تعلیم و تربیت در راستای رشد متوازن و همه جانبه کودکان تشکیل می‌شود.

خدابنده ادامه داد: سرگروه‌های درسی با مشارکت مستمر در دیدارهای آموزشی، بررسی کتب و چالش‌های مباحث درسی و ارائه طریق به همکاران، تشکیل کارگروه‌های تخصصی برای هر پایه و استفاده از تمام ظرفیت‌های علمی منطقه، طراحی و تولید نمونه فعالیت‌های آموزشی و تولید محتوا می‌توانند توانمندی‌ها و شایستگی‌های معلمان و در نتیجه دانش آموزان منطقه را ارتقا بخشند.

شیخ صلوات، رئیس آموزش و پرورش منطقه نیز در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از حضور میدانی معاونت آموزش ابتدایی اداره کل در ارشق، ضمن ارائه گزارش از وضعیت کلی منطقه به مهمترین چالش‌های مدارس تابعه اشاره کرد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه