English

امیر شوشتری:

تغییرات کتب درسی یک مطالبه عمومی و جدی است

مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان بیان کرد: همه منتظر هستند در سال ۱۴۰۱ تغییرات محسوسی را مشاهده کنند تا تحرک و پویایی بیش از پیش در نظام تعلیم و تربیت دیده شود.

تغییرات کتب درسی یک مطالبه عمومی و جدی است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، امیر شوشتری مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان در سخنانی اظهار کرد: تغییرات کتب درسی یک مطالبه عمومی و جدی است و لازم است این روند را مدیریت کنیم.

شوشتری این سخنان را در بیستمین نشست سراسری معاونان و نمایندگان نشریات رشد استان ها عنوان کرد و ادامه داد: همه منتظر هستند در سال ۱۴۰۱ تغییرات محسوسی را مشاهده کنند تا تحرک و پویایی بیش از پیش در نظام تعلیم و تربیت دیده شود.

 مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی متذکر شد: در آموزش ترکیبی به دنبال این هستیم تکلیفی برای اولیا مشخص کنیم تا اگر شرایط محدودیت کرونایی دوباره پیش آمد، دچار مسائل و مشکلات سال های قبل نشویم.

وی همچنین اضافه کرد: آموزش والدین در راستای نحوه بهره مندی دانش آموزان از فضای مجازی و کمک و همکاری با آموزگار از مباحثی است که باید در آموزش ترکیبی به والدین ارائه شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در ادامه یادآور شد: والدین و حتی خود دانش آموزان باید بدانند چطور و چگونه از فضای مجازی بهره ببرند و والدین در این زمینه نقش مراقب را دارند.

شوشتری در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد: راهکارهایی از قبیل سیم کارت های کنترل شده جوانان انجام شده است و امیدواریم در سال تحصیلی جدید کتب درسی طبق سند تحول بنیارین تغییرات لازم را داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه