English

در راستای توجه ویژه به ورزش و سلامت دانش آموزان؛

کاروان تجهیزات ورزشی و بهداشتی راهی مدارس هرمزگان شد

به همت اداره کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش هرمزگان کاروان تجهیزات ورزشی و بهداشتی راهی مدارس این استان شد.

کاروان تجهیزات ورزشی و بهداشتی راهی مدارس هرمزگان شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سید فخرالدین هاشمی مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان در این آئین اظهارکرد: اقلام تهیه شده ورزشی شامل میله والیبال، دروازه فوتسال، میله بدمینتون و میز تنیس روی میز است که امروز بین مدارس سراسر استان توزیع شد.

به گفته وی، تجهیزات ورزشی و بهداشتی با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان بین مدارس سراسر استان توزیع شد.

مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان همچنین ابرازداشت: تقویت روحیه ورزشی و رعایت بهداشت یکی از برنامه‌های مهمی است که سند تحول بنیادین در تربیت زیستی و بدنی برای دانش‌آموزان در نظر گرفته است.

هاشمی خاطرنشان کرد: این اقلام با هدف رعایت عدالت و رفاه حال دانش آموزان، ایجاد روحیه نشاط و خدمات رسانی هرچه گسترده تر به این افراد انجام می شود.

احسان کامرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهارکرد: بایستی در این حوزه ها در استان بیش از پیش کار شود و در استعدادیابی ها بیشتر فعالیت انجام داد.

به گفته وی، امیدواریم توزیع اقلام ورزشی بتواند در حوزه ورزش، استعدادیابی ها و کمک به جامعه ورزشی و جوانان تحولی عظیم ایجاد کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با بیان اینکه در حوزه های ورزش دریایی بایستی بیشتر کار شود ، افزود: نگاه استاندار به ورزش و آموزش و پرورش نگاه ویژه ای است، تمام توان‌مان را برای خدمت به جوانان گذاشته برنامه های خوبی در حوزه آموزش و پرورش داریم.

کامرانی در پایان تصریح کرد: بایستی خودمان را برای کارهای بزرگ در حوزه ورزش و آموزش و پرورش استان آماده کنیم و این کارها تنها با تلاش و کوشش برای آینده سازان این مرزو بوم اتفاق خواهد افتاد.

محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان نیز در حاشیه آیین توزیع اقلام ورزشی و بهداشتی اظهارکرد: این توزیع در راستای اجرایی کردن سند تحول بنیادین در استان بوده و حدود ۳۰ هزار قلم کالای بهداشتی و۲۵۰ قلم وسایل ورزشی در۲۲ منطقه بین دانش آموزان توزیع می شود.

وی با بیان اینکه در سراسر مناطق توزیع اقلام را خواهیم داشت، افزود: در راستای توسعه عدالت آموزشی، مناطقی که کمبودهای بیشتری دارند را در اولویت قرار دارند.

گفتنی است، اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۱۱ سالن ورزشی ویژه دانش آموزان دختر و پسر در مدارس این استان را احداث کرده است و همچنین ساخت ۸ سالن ورزشی دیگر در فضاهای آموزشی این استان را در دست اجرا دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه