English

با حضور جمعی از مسئولان صورت گرفت؛

امضای قرارداد احداث و بهره برداری کارخانه تولید تجهیزات آزمایشگاهی در بندر نوشهر

قرارداد احداث و بهره برداری کارخانه تولید تجهیزات آزمایشگاهی با حضور مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران، نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی و نمایندگان شرکت سرمایه‌گذار بخش خصوصی صبح امروز پنج شنبه رسما امضا شد.

امضای قرارداد احداث و بهره برداری کارخانه تولید تجهیزات آزمایشگاهی در بندر نوشهر

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سعید کیاکجوری مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای اجرای این پروژه اظهار داشت: نسبت به فعالیت اثربخش این شرکت در بندر نوشهر بسیار خوش بین هستیم.

وی با قدردانی از دکتر محسنی نماینده مجلس بابت پیگیری های مجدانه به ویژه در بخش دریافت مجوز های لازم از سازمان غذا و دارو، ادامه داد: این قرارداد حرکتی نو در حوزه سرمایه گذاری در کل بنادر کشور است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران همچنین با اشاره به تلاش ها و پیگیری های انجام شده برای عقد این قرارداد، تصریح کرد: انشاءلله کلنگ این پروژه بزرگ در ایام دهه فجر به زمین زده خواهد شد.

همچنین نماینده مردم شهرستانهای نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی، افزود: این یک کار تیمی در شرایط خاص کشور و آغاز یک پروژه بزرگ است.

دکتر محمدعلی محسنی بیان داشت: برای به ثمر رسیدن این پروژه جلسات متعددی برگزار کردیم و جا دارد از تلاش های مدیرکل فعلی و سابق تشکر کنیم.

وی با اشاره به اینکه شرکت نویان نگین پارسیان، شرکتی خوش نام است، تأکید کرد: برای اشتغال پایدار در کشور باید نوآوری و تلاش داشته باشیم و برای سرمایه گذاران ایجاد جاذبه و بسترهای موردنیاز آنها را جهت سرمایه گذاری های پایدار و اشتغال را فراهم کنیم.

وی در پایان افزود: این شرکت با برنامه و منظم است و یقیناً در حوزه تحول زیرساختی و اشتغال برای منطقه مثمرثمر خواهد بود.

نماینده شرکت نویان نگین پارسیان نیز با قدردانی از نماینده مجلس و مدیران کل فعلی و سابق بنادر و دریانوردی مازندران در به ثمر رسیدن این پروژه، اظهار داشت: کلید این پروژه برای سرمایه گذاری در بندر نوشهر از 18 ماه قبل زده شد.

وی با بیان اینکه حدود 22 جلسه در سطوح مختلف برای دریافت مجوز تشکیل شد، عنوان داشت: در همین رابطه مجوز تولید 15 رقم اقلام تشخیصی آزمایشگاهی را دریافت کردیم.

نماینده شرکت نویان نگین پارسیان با اشاره به اینکه این پروژه پنج فاز دارد، ابراز داشت: فاز نخست آن در تهران اجرا شد و انشاالله فاز دوم آن در بندر نوشهر اجرایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این پروژه، جنبه اشتغال و به کارگیری نخبگان و جوانان مازندرانی بسیار برای ما مهم است و این را دِین بر گردن خود می دانم.

این مسئول اظهار داشت: قرار است 180 قلم محصولات تشخیصی بر پایه تازه ترین تکنولوژی روز دنیا تولید شود که تاکنون مجوز 15 قلم آن را دریافت کردیم.

وی بیان داشت: در نظر داریم خطوط مرکب انتقال مواد اولیه را از طریق خزر وارد کنیم و محصولات را به کشورهای CIS صادر کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه