English

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران خبر داد

مشوق‌های صنعت برق برای مشترکان کم مصرف خانگی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران گفت: مشترکان خانگی در صورتی که مصرف برق خود را کاهش دهند از مشوق‌های صنعت برق برخوردار خواهند شد.

مشوق‌های صنعت برق برای مشترکان کم مصرف خانگی

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، با توجه به این که در روزهای سرد سال، مصرف سوخت گاز افزایش پیدا می‌کند به منظور جلوگیری از ایجاد اختلال در تأمین برق کشور به ویژه در شرایط کرونایی، همراهی مشترکان شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران در مدیریت مصرف برق و به تبع آن کاهش مصرف سوخت نیروگاه‌های کشور نقشی مؤثر و ارزنده دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران در این‌باره اظهار داشت: با توجه به سرما و برودت هوا مصرف سوخت در کشور روند افزایشی داشته که محدودیت‌هایی را برای تولید در نیروگاه‌ها ایجاد می‌کند و حساسیت و همراهی مردم در صرفه جویی نتایج مؤثری دارد.

کیوان ‌فرح‌زاد ادامه داد: صنعت برق کشور برای تشویق مردم به کاهش مصرف برق که تأثیر آن در کاهش مصرف سوخت نیروگاه‌ها نمایان می‌شود، مشوق‌هایی را که در تابستان برای مشترکان خانگی اختصاص می‌داد در زمستان نیز اجرایی می‌کند.

وی گفت: بر این اساس، مشترکان خانگی در صورتی که مصرف برق خود را کاهش دهند از مشوق‌های صنعت برق برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران تصریح کرد: مشترکان با اقداماتی ساده مانند خاموش کردن لامپ‌های اضافی در منازل و ادارات و کاهش جزئی شعله بخاری و یا کاستن یک درجه دمای محیط، می‌توانند تا 10 درصد مصرف گاز کشور را کاهش دهند که در این صورت  با همکاری مردم مشکلی در تأمین گاز و برق در کشور در چند روز سرد سال به وجود نخواهد آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
نویسنده:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه